10 новацій професії HR-менеджер

Джейкоб Морган – футуролог та автор книг про світ бізнесу, управління персоналом та його ефективний підбір. В результаті багаторічних спостережень Джейкоб Морган вивів власну формулу бачення того, що у майбутньому чекає на спеціалістів в HR галузі.

Кілька років тому професія HR-менеджера не була настільки поширеною та популярною. На сьогодні це одна зі спеціальностей, що розвиваються не просто динамічно, а надзвичайно швидко. Зумовлено це, в першу чергу, потребою ринку у підборі ефективного персоналу, а сам HR-менеджер – спеціаліст, який впливає на успіх та розвиток компанії в цілому.

№1. Розширення можливостей

Ми звикли звертатися до HR-менеджерів лише для того, щоб найняти або звільнити людей з посади. На сьогодні HR-спеціаліст має широкий спектр обов’язків: створює колектив, стежить за корпоративною культурою у команді, рівнем «щастя» персоналу, особистісним зростанням та інтересами кожного.

№2. Від працівників до лідерів поглядів

Головна мета HR-менеджера полягає у тому, щоб бути не лише частиною організації, а подекуди виступати наставником та лідером поглядів. Раніше працівники боялися взаємодіяти з HR-спеціалістами, щоб уникнути ймовірних неприємностей. Але сьогодні менталітет змінився – HR-спеціалісти допомагають працівникам адаптуватися на новому робочому місці та досягати кращих результатів.

№3. Будуємо ефективну організацію

Зі збільшенням можливостей управління командою – зростає і рівень відповідальності перед організацією. Якщо хочете спробувати щось нове: створити програму або змінити робочий графік – звертайтеся до HR-департаменту. HR-відділ координуватиме зміни в робочому середовищі.

№4. Нові технології – нові можливості

HR-менеджер отримує нові можливості, користуючись новітніми технологіями. Використовуючи такі інструменти як база даних та аналітика, HR краще розуміє працівників і зможе приймати більш стратегічні та виважені рішення. Правильно використовуючи дані про працівників, HR-менеджери знаходять та створюють краще середовище для роботи.

№5. Ключова роль

Роль HR-менеджера в організації зростає і стає ключовою. Діяльність HR-спеціаліста пов’язана зі всіма відділами компанії, персоналом та ресурсами, тому він має дивитися глибше і мати кілька варіантів розв’язання будь-якої проблеми.

№6. Від витрат до прибутку

Раніше HR-спеціаліст вважався центром витрат компанії, але, керуючись інноваційною стратегією, HR нового покоління надає можливості для збільшення прибутку організації та сприяє зростанню її доходів. Новий підхід допомагає відділу кадрів отримувати більший бюджет, адже керівники інших відділів пересвідчуються в тому, що інвестиції в HR-відділ сприяють створенню міцнішої команди, пошуку більш ефективних співробітників, і, як наслідок, більш високому прибутку організації в цілому.

№7. Працівники, як важлива складова компанії

Працівники розглядаються не як ресурс, а як важлива складова компанії, без якої існування організації унеможливлюється. HR-відділ прислуховується до інтересів та потреб колективу, цілком занурюється у бізнес-життя співробітників.

№8. Розкриття потенціалу

HR-менеджери зосереджуються на тому, щоб працівники отримували професійні навички, необхідні для кар’єрного зростання. Індивідуальний підхід до кожного працівника допомогає розкривати таланти та визначати місце і роль кожного у компанії.

№9. Більше свободи

HR-менеджери працювали в окремих відділах офісу без взаємодії з іншими департаментами. В результаті співпраці виникало багато сутичок між HR та іншими відомствами. Відкрите та необмежене спілкування налагодить стосунки та об’єднає для досягнення чудових результатів.

№10. Швидке та ефективне проектування

Час – найцінніший ресурс. У сучасних спеціалістів більше немає часу на посиденьки для формування ідеальних проектів та чітких планів. HR-відділ повинен діяти швидко та ефективно, спираючись на інтереси колег та компанії.

Сучасні компанії все частіше намагаються перейти від традиційних HR-підходів до нових методів управління персоналом.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *