12 ЗАПИТАНЬ, ЯКІ УОРРЕН БАФФЕТ СТАВИТЬ ПОТЕНЦІЙНОМУ КАНДИДАТУ

Мільярдер Уоррен Баффет – голова і головний виконавчий директор Berkshire Hathaway у свої 89 років доводить, що людина, яка дійсно «горить» своєю справою – займатиметься нею все життя.
Маючи великий досвід роботи з персоналом, бізнесмен прискіпливо вишукує в нових потенційних кандидатах інтелект, ініціативу та чесність.


«Ми звертаємо увагу на три речі, коли шукаємо нового співробітника. Це інтелект, ініціатива або енергія, і, головне, – чесність. Якщо у потенційного кандидата немає останньої риси, зазначеної у списку – перші дві вб’ють вас», – коментує Уоррен Баффет.

Якщо людина чесна, організація робочого процесу проходить без зайвих ускладнень. Пропонуємо вашій увазі сім переваг чесної людини від Уоррена Баффета:

1. Не ставить себе під сумнів
Не тільки робота, а й життя спрощується, коли людина робить правильні речі, говорить правду й поводиться чесно. Підкріплюючи власні слова справою, співробітник уникне зайвих запитань колег. Адже ніхто не подумає, що він щось приховує. Усе прозоро.

2. Довіра
Чесність – шлях до довіри. Ті, хто працюють з чесною людиною відчувають себе у безпеці й легше йдуть на контакт.


3. Повага
Чесність є відмінною рисою етичного лідерства. Коли ви демонструєте чесність, інші, природно, будуть з повагою ставитися до вашого керівництва.


4. Дає і стримує обіцянки
Чесна людина охоче дає обіцянки. Щойно вона це зробить – повинна обов’язково виконати.


5. Не обманює
Пам’ятайте американську енергетичну корпорацію Енрон (Enron Corporation)? Колись вона була однією з найбільш інноваційних у США, доки генеральний директор і команда топ-менеджерів не почали будувати успіх на основі брехні й обману.


6. Не зраджує
Чесна людина не зраджує себе або інших. Вона не лицемірна й завжди поводиться відповідно тому, ким вона є.


7. Має більше обов’язків
Оскільки чесна людина відповідальна, менеджери покладають на неї вищий рівень відповідальності. Це дозволяє підвищити навички та гарантувати кар’єрне зростання.


12 запитань, які ставить Уоррен Баффет під час співбесіди.

1. Розкажіть мені про час, який ви витратили на правильні речі. Що це було?
2. Розкажіть про випадок, коли ваша надійність була поставлена під сумнів. Як ви відреагували / відповіли?
3. Розкажіть про конкретний випадок, коли вам довелося вирішувати складну проблему, яка кидала виклик справедливості.
4. Коли востаннє ви “порушували правила”? Яка була ситуація і чим ви займалися?
5. Що б ви зробили, якби запідозрили, що співробітник краде?
6. Опишіть ситуацію, коли ви бачили, як співробітник або колега робив щось, що ви вважаєте недоречним. Що ви зробили?
7. Подумайте про ситуацію, коли ви не довіряли колезі / керівнику. Які кроки ви зробили, щоб поліпшити відносини?
8. Опишіть ваші позитивні відносини з робочим колективом.
9. Які якості ви цінуєте понад усе в командному середовищі?
10. Ви б могли сказати клієнту трохи «білої» брехні, щоб виручити нашу компанію?
11. Що, за словами вашого нинішнього / колишнього менеджера, робить вас найбільш цінним?
12. Яким ви бачите ідеального керівника?

Деталі за посиланням Inc.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *