ДОСЛІДЖЕННЯ HARVARD BUSINESS REVIEW: ЛІДЕРСЬКІ НАВИЧКИ

Адам Робінсон – співзасновник і генеральний директор платформи найму та управління персоналом Hireology. Спеціаліст в галузі підприємницького лідерства та корпоративної культури розповів про нові спостереження.

Базуючись на результатах останнього дослідження, опублікованого в журналі Harvard Business Review, керівники компаній пропонують програми розвитку лідерських навичок для кращих співробітників, але охочих залучитися до них мало. У багатьох випадках це пов’язано з тим, що співробітники вважають програми занадто складними або просто не мають часу на участь в них.

Згідно з даними дослідження, можливість розвитку та кар’єрне зростання працівників впливають на розвиток компанії набагато ефективніше, ніж наймання готових професійних спеціалістів.

Чому так?

Співробітники, які “виросли” в компанії, в якій працюють, і знають її від А до Я, краще впораються зі складними завданнями та виведуть бізнес на новий рівень.

Вашій увазі декілька порад від Адама Робінсона.

1. Зацікавте працівників

Найкращі співробітники зацікавлені в навчальних програмах, які відповідають їхнім цінностям і пропонують можливості як для особистісного, так і професійного розвитку. Щоб зацікавити якомога більше співробітників, дозвольте їм ознайомитися зі шляхами розвитку на різних посадах в організації, а також розкажіть про керівників, які допомогли іншим у досягненні професійних цілей.

2. Знайдіть час для навчання

Співробітники з найпотужнішим лідерським потенціалом – найпродуктивніші та найефективніші члени команди. Виділяйте окремий час для навчальних програм, обговоріть з командою можливість проведення коротких лекцій під час обіду або приділяйте навчальному процесу кілька днів на тиждень. Охоплюйте якомога більше різноманітних тем, які стосуються лідерства. Талановиті співробітники, після відвідування тренінгів, намагатимуться одразу застосувати на практиці отримані знання та відпрацьовувати навички. З кожним кроком команда буде більш готовою до розв’язання проблем різного рівня складності.

3. Надайте доступ до знань в будь-який час

Спробуйте створити зручну онлайн-систему, в якій будуть зберігатися всі необхідні матеріали для навчання. Крім навчальних публікацій, надайте можливість співробітникам обмінюватися іншими ресурсами: відеороликами, веб-сторінками, інформацією щодо проведення тематичних заходів.

4. Виділіть час для «питань та відповідей»

Результати дослідження Harvard Business Review показали, що деякі співробітники з високим потенціалом не наважуються пройти програму для отримання лідерських навичок, бо вважають її надто складною. Хто ж бо краще розповість їм про всі переваги такої програми, як не топ-менеджмент компанії?

Розгляньте можливість створення сесії “питання-відповідь” для перспективних співробітників, які одного дня зможуть взяти на себе лідерські ролі й посісти керівні посади. Або запропонуйте онлайн-форум – наприклад, опитування, в ході якого співробітники можуть ставити запитання менеджерам і керівній команді. Інший варіант – зв’язати потенційних лідерів з наставником у вашій керівній команді.

Кожен із цих варіантів дає майбутнім лідерам можливість ставити запитання про те, що спонукало вашу команду просуватися по сходах, а також про ключові проблеми та можливості, пов’язані із цими кроками.

Деталі за посиланням

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *