КОМПЕТЕНТНИЙ ПЕРСОНАЛ - ПРИБУТОК КОМПАНІЇ

ВашІ СПІВРОБІТНИКИ – вашІ перШІ клІЄНТИ

Задача HR - ЗНАХОДИТИ ХОРОШИЙ ПЕРСОНАЛ І РОБИТИ ЙОГО НАЙКРАЩИМ

МОЖЛИВІСТЬ БЕЗПЕРЕРВНОГО НАВЧАННЯ – мотивацІя, ЩО НЕ СТАРІЄ

Кафедра менеджменту та підприємництва

Кафедра менеджменту та підприємництва забезпечує підготовку фахівців освітньо-кваліфікаційного рівня бакалавр у галузі знань 0306 «Менеджмент і адміністрування» за спеціальністю «Менеджмент організацій і адміністрування (за видами економічної діяльності)» – освітня програма «HR-менеджмент».

 

Основна мета кафедри – забезпечення якісної підготовки фахівців шляхом розвитку лідерського потенціалу, як науково-педагогічного персоналу, так і майбутніх фахівців.

ОСНОВНИМИ НАПРЯМАМИ
наукових інтересів кафедри є:

  • управління діяльністю підприємств в умовах змін
  • управління персоналом
  • стратегічне управління сталим розвитком
  • управління змінами на засадах сталого розвитку та теорії змін
  • формування кадрової політики підприємств, тощо

Уявлення про широкий спектр інтересів можна сформувати виходячи з переліку наукових та навчальних дисциплін, викладання яких забезпечується кафедрою менеджменту та підприємництва.

ОСНОВНИМИ НАУКОВИМИ І НАВЧАЛЬНИМИ ДИСЦИПЛІНАМИ кафедри є:

  • менеджмент
  • менеджмент іміджу
  • операційний менеджмент
  • управління персоналом
  • стратегічне управління
  • система управління якістю в HR-менеджменті
  • управління зайнятістю
  • стаффінг
  • кадрове діловодство
  • рекрутинг
  • управління діловими комунікаціями
  • соціально-орієнтовний менеджмент
  • управління конфліктами в колективі
  • НR-інжиніринг
  • менеджмент міжнародного бізнесу
  • лідерство в управлінні
  • європейський досвід управління
  • система управління якістю в HR-менеджменті
  • креативний менеджмент
  • управління знаннями

На кафедрі ведеться науково-дослідна робота із проблем формування систем управління на засадах теорії лідерства. В рамках проблеми реалізуються наукові дослідження:

 

  • стратегічне управління підприємствами на засадах сталого розвитку;
  • формування системи управління змінами;
  • адаптація психологічної методології до систем управління підприємством, тощо.

 

Результати наукових досліджень лягають в основу підручників, навчальних посібників, монографій, методичних вказівок, які друкуються і активно використовуються в навчанні. Ведеться безперервний пошук нових форм і методів активізації навчального процесу, запроваджуються ділові ігри, тренінги. Викладачі беруть участь у науково-методичній діяльності.