ГЕНЕРАЦІЯ Z: ЯК ВЗАЄМОДІЯТИ?

Представників генерації Z відрізняє декілька особливостей, які, як правило, служать «червоною кнопкою» для роботодавців, через що часто-густо бажання наймати Z-дів у них тане немов крига на сонці.

З чим це пов’язано?

Типовий представник покоління Z: дівчина або юнак, які почали працювати років із 16-17 і у 20-ть почуваються дорослими і самостійними. Вони народилися і виросли у період стабільності, коли все – починаючи із садочка та курсів підготовки до школи і закінчуючи спортивними та розвиваючими секціями, які для них турботливо обирали батьки. Саме тому їхній основний принцип – найгірший сон HR-ра. Суть його у тому, що від батьків вони переходять «на піклування» до роботодавців, які за очікуванням Z-ців повинні все передбачити, організувати комфорт, замотивувати, зацікавити роботою і опікуватися.  

Однак у представників цієї генерації є кілька вагомих переваг, які зрідка зустрічаються у інших поколінь, а при спрямуванні їх у потрібне річище – результати Z вражають. Саме вони незабаром поповнять ряди активних претендентів на різні позиції в комерційному сегменті. Від їх особливостей та ціннісних орієнтацій залежить те, як вони вплинуть на бізнес і управління.

Переваги представників Z: як їх спрямовувати?

  1. Ніщо не мотивує представників покоління Z так, як інтерес до своєї справи.
  2. Захоплеві завдання і відсутність рутини — те, чого вони бажають.
  3. Вони не готові братися за завдання, якщо не розуміють, що вони роблять, для чого, як це впливає на кінцевий результат.
  4. Амбітні або абстрактні завдання варто розбивати на дрібніші та виставляти реальні терміни, інакше ефективність може різко знизитися.
  5. Представники покоління Z не розуміють нормованого робочого дня – для них важливий не процес виконання завдань, а результати у визначений термін.
  6. Важливо встановлювати правила гри: ставити жорсткі терміни, однак не контролювати понад міру і пояснювати навіщо щось треба зробити і як це вплине на цілі компанії.
  7. Покоління Z остаточно перейшло на кліпове мислення і не готове сприймати нову інформацію довше ніж 8-10 секунд. Cтавте завдання в трекері, розписавши все по пунктах.
  8.  Тільки 1 з 8 представників покоління Z сприймають інформацію з паперових носіїв. Ефективніше вибудовувати комунікацію через соцмережі.
  9. У 97% є смартфон, у 93% — ноутбук. Вони виховані на технічних інноваціях і завдяки розвитку інформаційних технологій чудово орієнтуються в нових розробках, інтуїтивно розуміють техніку, обробляють інформацію, добре працюють з багатозадачністю, легко перемикаючись з одного завдання на іншу.
  10. Згідно з дослідженням компанії Millennial Branding, представники покоління Z володіють більшою схильністю до підприємництва, ніж попереднє покоління.
  11. Представники покоління Z володіють рядом переваг перед представниками покоління Y: більш реалістичні та менш оптимістично налаштовані, більш орієнтовані на кар’єру, миттєво адаптуються до нових технологій і підвищують ефективність власної діяльності.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *