ТРАВНЕВІ СВЯТА В ІПП

З 2 по 5 травня в стінах Інституту психології і підприємництва відбувся другий модуль другого семестру. Травневі свята не стали на заваді студентам програми Mini MBA «HR-менеджмент», і вони продовжили активно вивчати особливості спеціальності.

У перший день лекцію з дисципліни «Онтопсихологічний підхід в управлінні персоналом» читав запрошений викладач Олена Мельник. Заняття було присвячено мовам несвідомого. В рамках теми студенти розібралися у тонкощах і взаємозв’язках будови тіла та характеру.

На другий день студенти поринули у вивчення класичної німецької філософії. Разом зі слухачами лектор Лариса Тарасюк детально розібрала філософські роботи Іммануїла Канта та інших мислителів. Заняття цього разу відбулося у незвичній обстановці – замість конференц-залу студенти поринули у навчання просто в сонячній бібліотеці.

В рамках дисципліни «Загальна психологія» Вікторія Виноградова разом зі студентами розібрала біхевіоризм та когнітивізм у психології. Не обійшлося без тестів. Цього разу студенти змогли розібратися у власних мотивуючих факторах в роботі, з’ясували свій локус контролю та змогли виявити особисті зони розвитку.

Неділя була присвячена базовим реакціям людини в рамках дисципліни «Кінетико-проксемічний, фізіогномічний аналіз». Михайло Іоффе детально розібрав цикл реакцій “замри, біжи (тікай), бийся (нападай)” на різних прикладах із життя.

Традиційно були факультативи. У п’ятницю студенти відвідали майстер-клас із розбору відеоінтерв’ю, який включав коментарі чотирьох експертів: рекрутера, психолога, стиліста та фахівця з невербальних комунікацій.

Чого навчилися студенти?

  • Розрізняти на що орієнтований кандидат: процес чи результат?
  • Аналізувати потенціал кандидата, його лідерські та управлінські якості;  
  • Розуміти стратегії поведінки кандидата, які він зазвичай застосовує;
  • Вловлювати емоційний стан кандидата, його ставлення до питань інтерв’ю, наявність сумнівів при відповіді;
  • Відмічати про що говорить одяг, кольорова гамма, аксесуари кандидата;
  • Відрізняти ознаки, що вказують на нещирість кандидата (невідповідність вербальної поведінки невербальній);
  • Коригувати хід інтерв’ю, якщо в поведінці кандидата спостерігаються певні невербальні сигнали;
  • Розбиратися у когнітивному та емоційному контексті, супроводжуючому вербальну інформацію, яку несе кандидат.

У суботу всі охочі переглянули відеолекцію Антоніо Менегетті, у якій професор розповів як необхідно розвивати власний розум.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *