ТРЕТІЙ МОДУЛЬ: HR-МЕНЕДЖМЕНТ

З 17 по 20 січня поточного року студенти курсу Mini MBA ПВНЗ «Інститут психології і підприємництва» продовжили навчання, однак цього разу не у звичній атмосфері, а в новій будівлі Інституту на березі Дніпра в селищі Козин.

Атмосфера креативу і чисте повітря сприяли натхненню, з яким студенти розпочали навчальний процес. Протягом чотирьох днів вивчали дисципліни: «Управління зайнятістю», «Загальна психологія», «Основи онтопсихології», «Менеджмент персоналу», набували практичних навичок і освоювали нові підходи.

ДИСЦИПЛІНИ

Лекцію та практикум з предмета «Управління зайнятістю» проводила к.е.н. Тетяна Гавриленко. Студенти опанували ряд нових інструментів, повторили матеріал минулих занять, після чого на них чекав залік.

Лектор курсу «Загальна психологія» Мар’яна Никифорчин зробила історичний екскурс у часи античності, Стародавньої Індії, Китаю, Греції. Вражені тим, що в основі всіх сучасних методів підбору та управління персоналом лежать принципи, винайдені та започатковані багато століть тому, студенти перейшли до практичної частини заняття.

Лекцію «Основи онтопсихології» читала Олена Бабіна, познайомивши слухачів з психосенсорною структурою людини, зупиняючись на її складових та практичній користі для галузі HR-менеджменту.

Лектор курсу «Менеджмент персоналу» Ярослава Шкурко провела ряд практичних занять, що допомогли слухачам глибше зрозуміти деякі з методів управління персоналом.

 

ЕСЕ ЯК МЕТОД НАВЧАННЯ

Один із методів навчання в Інституті – написання студентських есе, що дозволяє слухачам у вільній формі висловлювати головну думку, обґрунтовуючи власне бачення того чи іншого питання, підкріплюючи його аргументованою позицію. Метод есе, що використовується провідними вищими навчальними закладами світу, достатньо складний для опанування, оскільки вимагає від слухача тримати у фокусі основну думку, поступово її розкриваючи, детально та грамотно викладати матеріал, при цьому не відходячи від основної ідеї, бути переконливим і позбуватися «сміття» – зайвої інформації.

Двоє слухачів курсу – Михайло та Ольга поглибили знання з написання есе, відпрацювавши його на практиці та детальніше опанувавши метод. Їхні есе були визнані найкращими серед усіх робіт на курсі, на чому зауважила Олена Бабіна – президент Інституту.

ФАКУЛЬТАТИВИ

Факультативні заняття стали інформативним та водночас натхненним і захопливим завершенням навчального модуля.

У п’ятницю на слухачів чекала синемалогія за фільмом «Закоханий Шекспір», а субота присвячена концерту симфонічної музики, який відбувся в одному із центрів Антоніо Менегетті в Бразилії Recanto Maestro.

СИНЕМАЛОГІЯ

Той, хто хоча б раз був присутнім на синемалогії, не зможе відмовити собі у цьому задоволенні. Крізь призму героїв, їхніх почуттів, деталі характеру та вчинки, кожен з учасників синемалогії відкриває у собі напрочуд дивовижні грані, про існування яких не мав жодного уявлення. Це можливість подивитися на себе, свої думки, прагнення і сподівання іншими очима, неначе спостерігаючи здаля – глибше, об’єктивніше. Можливість зрозуміти чи вірний твій шлях і рух на ньому, які кроки варто скоригувати, а які доповнити та підсилити, чого варто позбутися. За дві з половиною години кожен учасник синемалогії переживає невеличке «переродження» самого себе і розуміє себе та свої прагнення ближче, кожен стає ближчим до себе істинного.

Не знайшлося жодного слухача, який би не сказав, що з нетерпінням чекає на продовження і наступну зустріч зі знаннями, новими практиками і собою новим.

До зустрічі на наступному модулі!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *