“ВІЧНІ УЧНІ” ЯК ЄДИНА ВАЖЛИВА КОМПЕТЕНЦІЯ МАЙБУТНЬОГО

Будь-який HR-менеджер повинен усвідомити, що знання, навички, інструменти та практики мають виключно обмежений термін придатності. Замість того, щоб покладатися на минулий досвід або освіту, від співробітників майбутнього вимагатимуть “забути” те, що вони робили вчора, разом із застарілою практикою, і займатися пошуком нових шляхів, використовуючи соціальні тенденції та сучасні технології. У такому середовищі ключовою компетенцією, яка зможе ефективно протистояти ефекту морального старіння, є здатність до постійного навчання та застосування знань.

Компетенція безперервного навчання є фундаментом будівлі під назвою «організація, що постійно навчається», серед яких такі концептуальні фірми, як Google, Nike, Netflix, Apple.

Ключові характеристики компетенції безперервного навчання охоплюють:

Безперервне навчання — на відміну від традиційних підходів у навчанні та розвитку, для людей або організацій, що демонструють дану компетенцію, немає кінцевої точки в навчанні.

Відповідна швидкість — одночасно з тим, що вічні учні ніколи не припиняють навчатися, швидкість, з якою вони знаходять, вбирають, і застосовують знання, відповідає темпам інновацій або швидкості змін, популярних на ринку.

Новітні технології — вічні учні ніколи не грають у “дожени мене, якщо зможеш”, вони воліють поповнювати свої знання коштом всього новітнього. Варто відзначити, що основні популярні канали масового поширення інформації рідко опиняються поміж перевірених джерел інформації у таких людей.

Самоконтроль — відстеження всіх новітніх знань неможливо під контролем зовнішньої системи, розрахованої для координації мас. Вічні учні мають внутрішню мотивацію і самоконтроль.

Практичне застосування без зволікання — цілком можлива ситуація, коли знання поповнюються безперервно, але ніколи не застосовуються на практиці, тоді як вічні учні ніколи не задовольняються абстрактними теоретичними знаннями. Навпаки, вони знаходять такі напрямки навчання, які можуть знайти безпосереднє застосування проблем і можливостей поточного моменту або найближчого майбутнього.

Широке охоплення — щоб гарантувати застосування знань, вічні учні добувають інформацію, що стосується більш загальних навичок і здібностей, що допомагають без зволікання застосувати важливі спеціалізовані знання. Такий широке охоплення при навчанні часто містить аналіз потенційних проблем, ознайомлення з думками провідних експертів, вивчення кращих джерел інформації, перспективних практик, метрик, тенденцій.

Динамічність — вічні учні можуть швидко усвідомити й визнати, що отримані раніше знання вже не настільки значущі, вони припиняють захищати старі практики та вкорінені переконання.

Спільне користування — як люди, так і організації, що опанували компетенцією безперервного навчання, розробляють системи, які можуть забезпечити максимальну швидкість та якість інформації, що знаходиться у спільному користуванні всередині організації, тим самим запобігаючи надмірному дублюванню шляхів виявлення потрібних даних. Ці системи також допомагають уточнити, як і де вічні учні знаходять цінні знання.

Критерій результативності — люди, які є вічними учнями, оцінюють власну результативність на основі своєї здатності завжди бути в курсі передових нововведень, навіть якщо іншим це не під силу.

За матеріалами ресурсу PRAKTIK

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *