ПРИЙМАЛЬНА КОМІСІЯ: +38 (067) 519-75-77

02.07.2020

Викладачі ІПП взяли участь у всеукраїнському онлайн-HR-марафоні

Викладачі Інституту психології і підприємництва взяли участь в «Онлайн-HR-марафоні №5», який провів бізнес-медіа холдинг Еkonomika+. Для проведення марафону, спеціалісти медіабюро зібрали лідерів ринку з підбору персоналу, щоб підтримати український бізнес під час кризи та допомогти HR-спеціалістам, які хочуть швидко та безболісно адаптувати команду до нового режиму роботи.

Під час спілкування з аудиторією онлайн-марафону президент Інституту психології і підприємництва Олена Бабіна зазначила, що сьогодні власникам бізнесу важливо розвивати вміння швидко адаптуватись до кризових реалій. Крім того, Олена Бабіна порекомендувала слухачам використовувати у своїй роботі деякі особливості кризи.

«У сьогоднішніх реаліях життя співбесіди переважно проходять у відеоформаті. Щоб HR-фахівцю, СЕО або власнику компанії зробити правильний вибір на користь того чи іншого кандидата, потрібно використовувати переваги, які має оцінка компетенції фахівця через відеоінтерв’ю. Його можна відправити клієнту або керівнику, а він зможе подивитися відеозапис в будь-який зручний для нього час», – відзначила президент ІПП Олена Бабіна.

В ході заходу фахівці в області підбору персоналу надали аудиторії антикризові інструменти та ефективну стратегію подальшого розвитку. У своєму виступі перед онлайн-аудиторією викладач Інституту психології і підприємництва, кандидат психологічних наук Ярослава Шкурко зазначила, що під час проведення інтерв’ю з кандидатом важливо звернути увагу на особливості психолінгвістики.

«Якщо кандидат використовує досконалі форми дієслів, наприклад, — «виконати», «досягти», тоді такий кандидат налаштований на результат, а не на поточний процес. Маючи таку інформацію, HR-фахівець зробить правильні висновки», – сказала Ярослава Шкурко.

Водночас аби зрозуміти психологічні особливості кандидата, викладач Інституту психології і підприємництва Михайло Іоффе, порекомендував аудиторії використовувати знання кінетики і проксеміки.

«Якщо людина не прикриває вісцеральну зону — це значить, що вона максимально відкрита. Якщо людина жестикулює, використовуючи відкриті долоні — вона говорить правду. Якщо ж кандидат погладжує пальцями однієї руки пальці другої руки, то він перебуває у стресовому стані і намагається себе заспокоїти», – сказав фахівець з невербальних комунікацій Михайло Іоффе.

З огляду на реалії сучасності, варто також звернути увагу на те, який фон підібрав кандидат для відеоінтерв’ю. Щоб більше зрозуміти про людину при першій зустрічі, викладач Інституту психології і підприємництва Ірина Хоменко порекомендувала аудиторії марафону проаналізувати зовнішній вигляд кандидата. Стиліст зазначила, що, наприклад, вибір аксесуарів — характеризує і характер людини, і життєві пріоритети кандидата.

«Психологія кольору допоможе розібратися, що людина хоче вам продемонструвати. Якщо у кандидата білий комірець, це означає, що він – людина правил і звик дотримуватися встановлених рамок. Водночас велика кількість аксесуарів, говорить про багатогранність особистості, багатство внутрішнього світу», – розповіла викладач ІПП Ірина Хоменко.