ВЕБІНАР ZOOM 8 грудня 2021 | 19:00

Управляй комунікацією.
Чотири кроки до
успішних переговорів

ВЕБІНАР ZOOM 8 грудня 2021 | 19:00

Ефективна комунікація допомагає швидко приймати вірні рішення

Взяти участь

до початку:

10 днiв
35 годин
07 хвилин
01

Чому ми не завжди
досягаємо бажаних
результатів у комунікації?

все просто!

Ми враховуємо лише
зовнішні фактори і
залишаємо поза увагою Невербальні
прояви людини

02

Програма вебінару

Правила входження в комунікацію

01

Як знайти підхід до співрозмовника?

02

Що приховує за собою сарказм?

03

Як ефективно презентувати себе в
соціальних мережах?

04
03

БАБІНА ОЛЕНА ВІКТОРІВНА

Президент Інституту психології і підприємництва, к.е.н., технік-онтопсихолог, експерт особистісного розвитку, засновник групи компаній 3S

Досвід і компетенції:

  • 15 років викладання та консультування;
  • Понад 1000 проведених семінарів та тренінгів у сферах лідерства, менеджменту та управління персоналом;
  • 16 років успішного управління та розвитку власного бізнесу.

БАБІНА ОЛЕНА ВІКТОРІВНА

Президент Інституту психології і підприємництва, к.е.н., технік-онтопсихолог, експерт особистісного розвитку, засновник групи компаній 3S

Досвід і компетенції:

  • 15 років викладання та консультування;
  • Понад 1000 проведених семінарів та тренінгів у сферах лідерства, менеджменту та управління персоналом;
  • 16 років успішного управління та розвитку власного бізнесу.

ШКУРКО ЯРОСЛАВА ІВАНІВНА

Викладач Інституту психології і підприємництва, HR-експерт, бізнес-тренер, психолог

Досвід і компетенції:

  • 19 років успішної роботи в HR-сфері (в тому числі понад 14 років управління персоналом, HR- керівник);
  • 17 років ефективного підбору персоналу у різних сферах діяльності;
  • 10 років науково-дослідної роботи;
  • 5 років викладацької роботи (розробка та впровадження спецкурсу з психології управління).

ШКУРКО ЯРОСЛАВА ІВАНІВНА

Викладач Інституту психології і підприємництва, HR-експерт, бізнес-тренер, психолог

Досвід і компетенції:

  • 19 років успішної роботи в HR-сфері (в тому числі понад 14 років управління персоналом, HR- керівник);
  • 17 років ефективного підбору персоналу у різних сферах діяльності;
  • 10 років науково-дослідної роботи;
  • 5 років викладацької роботи (розробка та впровадження спецкурсу з психології управління).

ІОФФЕ МИХАЙЛО ВОЛОДИМИРОВИЧ

Партнер потужної консалтингової компанії, викладач Інституту психології і підприємництва, психолог

Досвід і компетенції:

  • 15 років успішного досвіду в управлінні та розвитку бізнесу;
  • Підвищення кваліфікації та стажування за освітніми програмами в різних країнах світу: Італії, Латвії, Франції, Швейцарії, Бразилії тощо;
  • Набуті компетенції з комунікативної психології бізнесу, менеджменту, ефективного ведення переговорів, техніки ефективних продажів.

ІОФФЕ МИХАЙЛО ВОЛОДИМИРОВИЧ

Партнер потужної консалтингової компанії, викладач Інституту психології і підприємництва, психолог

Досвід і компетенції:

  • 15 років успішного досвіду в управлінні та розвитку бізнесу;
  • Підвищення кваліфікації та стажування за освітніми програмами в різних країнах світу: Італії, Латвії, Франції, Швейцарії, Бразилії тощо;
  • Набуті компетенції з комунікативної психології бізнесу, менеджменту, ефективного ведення переговорів, техніки ефективних продажів.

НАТАЛІЯ МАХНО

Викладач ораторської майстерності Інституту психології і підприємництва, а також:

  • Засновник школи ораторської майстерності Наталії Махно;
  • Консультант топ-політиків, міністрів та мільйонерів;
  • У минулому – популярна радіо- та телеведуча, журналіст та викладач телешколи;
  • Досвід роботи на радіо та телебаченні понад 10 років, тренерської діяльності – 14 років.

НАТАЛІЯ МАХНО

Викладач ораторської майстерності Інституту психології і підприємництва, а також:

  • Засновник школи ораторської майстерності Наталії Махно;
  • Консультант топ-політиків, міністрів та мільйонерів;
  • У минулому – популярна радіо- та телеведуча, журналіст та викладач телешколи;
  • Досвід роботи на радіо та телебаченні понад 10 років, тренерської діяльності – 14 років.
04

Вебінар буде корисним для:

Вебінар буде корисним для:

Власників бізнесу і
директорів компаній
КерівникІв Sales та
PR-менеджменту
Амбітних спеціалістів, які
бажають підвищити свою
ефективність у переговорах і
комунікаціях
05

НА ВЕБІНАРІ ВИ

Зрозумієте:
1

Як правильно входити в комунікацію, щоб не втрачати основну її мету

Дізнаєтесь:
2

Як за 5 хвилин визначити психотип характеру співрозмовника та як налаштувати комунікацію з огляду на особливості характеру людини

Розкриєте:
3

«Секрети телевізійників» – «фішки», які допоможуть показати себе у вигідному світлі

ПРИХОДЬТЕ НА ВЕБІНАР

зареєструватись
06

РЕЄСТРАЦІЯ НА ВЕБІНАР

Залиште ваші дані прямо зараз та
отримайте доступ до вебінару!

зареєструватись