ПРО ІПП НА САЙТІ I AM SMART&MARKETING!

Інновації в освіті – чому роль психології росте “не по днях”?

Роль психології в сфері освіти складно переоцінити. Тим не менш ВНЗ країн колишнього СНД не приділяють їй належної уваги, на відміну від закордонних методик. Поглянемо ще глибше – що вміють сучасні випускники навчальних закладів та якими словами їх зустрічають фахівці, які встигли попрацювати?

«Забудьте всю теорію, якої вас навчали – вона не працює». Дана фраза характерна для 90% випадків.

Готовність випускника з перших днів завершення навчання приступити до чіткого й ефективного виконання обов’язків, при цьому з повним розумінням специфіки роботи й міжособистісних відносин у тій чи іншій сфері, нагадує якісь надможливості «супермена».

Такі «суперможливості» — нонсенс для російського чи українського ринку випускників, однак вони є нормою для студентів інших країн Європи чи США. «Кадровий голод» поширюється зі швидкістю чуми й ставить нові виклики перед системою освіти.

Які навички є першочерговими для конкурентоспроможного випускника?

  • Готовність нести відповідальність за свої дії та результати роботи;
  • Вміння діяти та приймати ефективні рішення у мінливих умовах;
  • Бажання безперервно розвиватися у сферах і галузях знань, суміжних з професійними;
  • Знання того, як діяти у певних обставинах: управління конфліктами, делегування тощо;
  • Вміння виявити справжні причини та мотиви поведінки людей (кінетика, проксеміка), регулювати взаємини, фокусуючись на цілях і завданнях підприємства.

 

Все це необхідно в будь-якій галузі, однак подібні знання приходять «з роками» і молоде покоління ними не володіє. Подібний підхід позитивно впливає не тільки на професійну сферу, але дозволяє розвиватися особистісно: покращує пам’ять, мислення, креативність та інші вміння.

Чому просто не ввести перераховані вище навички до навчальної програми, відпрацювати на практиці, і підготувати випускників до «дорослого життя» ще до закінчення ВНЗ?

В Україні існує лише один навчальний заклад, в основі програми якого лежать дані методики – приватний вищий навчальний заклад «Інститут психології і підприємництва» (ІПП).

Що інноваційного пропонує ІПП?

  • Теорія + практика = знання реалій світу бізнесу, що дозволяє з перших днів приступати до виконання завдань, які зазвичай довіряють фахівцям зі стажем;
  • Всі викладачі ІПП – бізнесмени-практики, які знають кейси не в теорії, а щодня з ними стикаються і плідно працюють;
  • Цілісний розвиток лідерських якостей, з метою ефективної реалізації випускників як у суспільстві, так і особистісно;
  • Нова система навчання, яка гарантує високий рівень вивчення прийомів самоорганізації, саморегуляції, саморозвитку та адекватної поведінки;
  • Методики, які використовують викладачі з метою формування корпоративної культури, орієнтованої на творчу діяльність організаційно-управлінського та аналітичного рівня.

 

Крім того, Інститут психології і підприємництва є одним із небагатьох і перших в Україні ВНЗ, який отримав ліцензію на навчання студентів за кваліфікаційним рівнем «Бакалавр» тривалістю не чотири, а три роки.

Чому три роки?

Навчання в ІПП не спрямоване на те, щоб «затягнути» процес і заробити більше грошей. Основна ідея трирічної програми в тому, що навчання триває поруч із практичним застосуванням лекційного матеріалу та стажуванням в компаніях-партнерах, а вартість навчання за один семестр, в порівнянні з іншими ВНЗ в Україні, є нижче середньої.

У чому особливість і чому така низька вартість?

Для вступу в ІПП майбутнім студентам мало успішно здати ЗНО, необхідно в першу чергу володіти рядом якостей, які лягли в основу відбору: гнучкість мислення, аналітичні здібності, бажання розвиватися, креативність, високий рівень емоційного інтелекту та інші.

Місія ВНЗ в тому, щоб дати можливість отримати якісну вищу освіту тим, хто її прагне, але не володіє фінансовими можливостями, при цьому обдарований масою талантів і має бажання бути «Швидше! Вище! Сильніше!».

Програма побудована таким чином, що по завершенню трирічного навчання молодий спеціаліст з кваліфікацією «Бакалавр» прийде на підприємство будь-якої форми власності, «включиться» в роботу, самостійно прийматиме ефективні рішення, розвиваючи бізнес, і себе, як спеціаліста.

Від порталу I am Smart&Marketing – Інституту психології і підприємництва: «Великому кораблю — велике плавання»!

Джерело за посиланням

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *