ПРИЙМАЛЬНА КОМІСІЯ: +38 (067) 519-75-77

24.11.2020

«ЖІНОЧЕ ПІДПРИЄМНИЦТВО» КРІЗЬ ПРИЗМУ СТИЛЮ ТА ОДЯГУ

Онлайн-проєкт «БІЗНЕС АКАДЕМІЯ ЖІНОЦТВА», який проводиться під егідою громадської організації «Ділові Українські Жінки» («ДУЖанки»), оголосив темою листопада «Жіноче підприємництво» і запросив для її розкриття провідних фахівців України. 12.11.2020 у якості спікерки виступила експерт з психології стилю та іміджу, психолог, консультант, тренер-практик і викладачка Інституту психології і підприємництва Ірина Хоменко. У своїй лекції вона торкнулась наступних питань:

– як за одягом можна зрозуміти характер і принципи ведення бізнесу;

– як люди сприймають один одного за вбранням;

– які стереотипи існують щодо ділового стилю;

– яка функція корпоративного стилю та дрес-коду.

Коментарі Ірини Хоменко: «Інститут психології і підприємництва є освітнім партнером ГО «Ділові Українські Жінки» («ДУЖанки»). Ми вже організували декілька спільних заходів, у рамках яких приймали членкинь цього клубу у нас в інституті. Тоді було проведено лекції на тему «Ділова жінка очима чоловіка» і презентовано в цілому ІПП.

Що стосується заходу, який відбувся 12 листопада. Це була лекція-зустріч з учасницями клубу та гостями, оскільки захід був відкритий. Ми говорили про стиль і про його роль у житті жінки-підприємиці. Ми розглянули, що таке стиль, чим він відрізняється від моди та чому важливо розвивати індивідуальність у стилі. Вагома частина лекції була присвячена феноменології одягу. Ми вчилися розуміти людину через вбрання, через лінії, через колір, які вона обирає, і намагалися розглянути життєві кейси самих членкинь для того, щоб довести цей теоретичний підхід.

Окремо ми дослідили корпоративний стиль, як елемент та інструмент управління, провели певні паралелі: як він впливає на сприйняття компаній клієнтами та як він працює всередині організації. Крім того, під час бесіди ми дізналися про новітні тенденції, які чекають на нас у 2021 році. Уже використовуючи ті знання, які ми отримали на цій лекції та які обговорили, на прикладах з Інтернету зробили експертний аналіз того, що на нас очікує та чому саме такі тенденції будуть переважати у суспільстві.

Цікаво, що нам одразу давали жвавий зворотний зв’язок про важливість цієї теми та про можливості її практичного застосування. Питання, які ми вивчали, є актуальними, попри те, що сьогодні у світі переважають теми, пов’язані зі здоров’ям і економікою. Багато учасниць підкреслювали естетичну складову цієї тематики, яка також є дуже важливою в їхньому житті».