SELECTION COMMITTEE: +38 (067) 519-75-77

STUDENT COUNCIL`S NEWS & EVENTS

03.01.2020

«ЖИВІ» ДЕСЕРТИ, ЯК ДЖЕРЕЛО НАТХНЕННЯ: ІНТЕРВ’Ю ІЗ КОНДИТЕРОМ ALETEYA DOLCI ОКСАНОЮ КРУПКОЮ

Від чого людина отримує найбільше задоволення і звідки черпає натхнення? Подорож незвіданою країною дарує нові враження, прочитана книга дозволяє поміркувати й насолодитися процесом читання, смачна і «жива» їжа не просто  насичує шлунок, а сповнює організм енергією, яка перетворюється на джерело натхнення. Усі ці задоволення спричинені ефектом новизни – саме вона живить, надихає і дарує творчу наснагу.

Студентам Інституту психології і підприємництва надзвичайно пощастило, адже новизну їм дарують не тільки стіни Інституту, навколишня природа, лекційний та творчий матеріал, що ніколи не повторюється двічі, але й унікальні «живі» десерти, що представлені у кондитерській Aleteya Dolci.

Ми раді представити вам Оксану Крупку – кондитера Aleteya Dolci, яка також є студенткою Інституту психології і підприємництва та ідейною натхненницею кожного десерту, яким Інститут пригощає студентів, слухачів та гостей.

Родзинка Aleteya Dolci в тому, що жоден десерт там не подають двічі. Протягом кожного модулю навчального року студенти Інституту мають змогу скуштувати новий десерт за унікальною рецептурою, багатим смаком, легкою й неповторною текстурою. Aleteya Dolci не використовує жодної хімічної складової у своїх виробах й дає змогу поціновувачам солодкого куштувати «живі» десерти.

Що означає «живі»? Ті, що є частиною життя, що дозволяють по-новому поглянути на процес приготування та вживання солодощів, що дарують енергію і бажання творити, ставати більш здоровими, щасливими та успішними.

Вашій увазі інтерв’ю з Оксаною Крупкою.

27.12.2019

НОВІ ВИКЛИКИ, ЗНАННЯ І ДОСЯГНЕННЯ – ЧЕТВЕРТИЙ МОДУЛЬ ЗА ПРОГРАМОЮ «ПСИХОЛОГІЯ БІЗНЕСУ»

З 19 по 22 грудня 2019 року відбувся четвертий модуль за програмою Mini MBA «Психологія бізнесу» для першого курсу.

Навчальний процес стартував у четвер з лекції Вікторії Виноградової «Загальна психологія». Що таке гештальтпсихологія, чим вона відрізняється від гештальттерапії, які характеристики і закони має – усе це вивчали першокурсники.

Лектор зауважила, що гештальттерапія розвиває цілісний образ людини в п’яти сферах її життя: фізичній, емоційній, інтелектуальній, соціальній та духовній. Вона фокусує увагу людини на усвідомленні процесів, що протікають «тут і зараз», розвиває усвідомленість, відповідальність, відновлює здатність до переживання своїх емоцій.

У п’ятницю студенти поглиблено вивчали діаду разом із викладачем Костянтином Кругловим. На лекції «Основи онтопсихології» студенти дізналися про класифікацію чотирьох типів діад, як отримувати користь від ділових та дружніх відносин, чому сильніший індивід формалізує і поляризує слабшого, в результаті чого останній переймає стиль життя сильнішого та багато іншого.

«Діада – симбіоз двох або декількох індивідів, що передбачає ієрархічну залежність. Діада – непереборна реальність в існуванні людини. Все життя – це діада, рух». (с) Антоніо Менегетті, «Тезаурус».

Субота та неділя були присвячені лекціям із «Менеджменту персоналу». Викладач Ярослава Шкурко розповіла студентам про підбір персоналу за допомогою метапрограм, які визначають сильні та слабкі сторони людини, її моделі поведінки, цінності та мотивацію. Ярослава пояснила як потреби особистості відображаються на її професійній діяльності, розповіла про типи референції, методи їх виявлення та технології складання метапрограмного портрета.

Вивчення метапрограм є корисним не лише для рекрутерів та менеджерів з персоналу, які хочуть вдосконалити професійні навички, але й для керівників всіх рівнів, які прагнуть збагатити свій арсенал управлінських здібностей.

26.12.2019

ФАКУЛЬТАТИВИ ІПП: ЩО ПІЗНАВАЛИ СТУДЕНТИ ПІД ЧАС ЧЕТВЕРТОГО МОДУЛЯ?

За традицією у п’ятницю і суботу студенти відвідали факультативи. Як працювати з репутаційними ризиками розповіла професор, бізнес-тренер та PR-консультант Тетяна Іванова в ході лекції «СПІН-лікаря викликали? Як працювати з репутаційними ризиками в організації».

Студенти навчалися виявляти причини кризи в бізнес-організації, формувати практичні навички реагування на інформаційні атаки, вибудовувати комунікації з журналістами та мас-медіа в період кризи організації.

Про світ «Ест-Етики» розповіла Лариса Тарасюк крізь призму філософського розуміння краси та розкоші. Студенти розмірковували на теми: краса в житті людини, естетична свідомість, краса відносин в етиці діалогів та багато інших.

25.12.2019

 «HR-МЕНЕДЖМЕНТ»: КРОКУЄМО ДО УСПІХУ АБО ДЕТАЛІ ЧЕТВЕРТОГО МОДУЛЯ

З 19 по 22 грудня 2019 року відбувся четвертий модуль за програмою Mini MBA «HR-менеджмент» для другого курсу.

Навчальний процес розпочався з лекції «Менеджмент персоналу». Викладач-практик Ярослава Шкурко розповіла студентам про секрети мотивації на наочних прикладах. Студенти вчилися складати мотиваційні карти, дізналися про найефективніші методи успішних менеджерів, ситуаційне керівництво та безліч іншого.

«Люди майже не змінюються. Не втрачайте час, намагаючись вкласти в них те, що їм не дано від природи. Намагайтеся виявити те, що в них закладено» – запевняє Ярослава.

У п’ятницю студенти відвідали лекцію Михайла Іоффе «Управління персоналом. Онтопсихологічний підхід», під час якої розібрали поняття етики, соціального тіла, проблеми як можливості, але головний акцент лекції був зосереджений на лідерстві: кого можна назвати лідером, що є важливим для лідера, чому це є потребою для нього.

«Лідер – це людина, здатна керувати потужністю свого соціального організму, забезпечуючи його функціональну ідентичність і, як наслідок, зріст завдяки ефективним рішенням, направленим на задоволення потреб цього організму» (с) Антоніо Менегетті, «Психологія лідера».

Михайло Іоффе наголосив, що лідер приймає необхідне і своєчасне рішення, не допускає втрат, основуючись на своїй інтуїції та раціональному її усвідомленні.

Про культурогенез, процес постійного оновлення та свідомість розповідала Лариса Тарасюк на лекціях «Культурантропологія» у суботу та неділю.

«Культура – це якість. Якщо не вистачає якості, ми намагаємося компенсувати кількістю. Але це не дає бажаного результату, тому людина знову повертається до пошуку», – зазначила Лариса Тарасюк.

З нетерпінням чекаємо на наступний модуль та нові відкриття!

20.12.2019

ДЕНЬ ВІДКРИТИХ ДВЕРЕЙ В ІПП: ЯК ІНСТИТУТ ЗУСТРІЧАВ ШКОЛЯРІВ

17 грудня 2019 р. до Інституту психології і підприємництва завітали учні зі шкіл Білоцерківського району.

Традиційно знайомство розпочалося з екскурсії, під час якої школярі дізналися про тонкощі архітектурної форми, процес творення, планування будівництва, гармонійне поєднання кольорів. Президент Інституту Олена Бабіна наголосила на унікальності дизайну та спонукала гостей прислухатися до внутрішнього голосу. Про що він говорить? Чи почуваєтеся ви, як особистість, комфортно у стінах Інституту? Звідки виникає таке відчуття? Про це і безліч іншого говорили й дізнавалися гості вищого навчального закладу.

Кожне приміщення Інституту викликало у майбутніх студентів різні почуття: затишок, спокій, задоволення. «Я тут наче вдома», – перешіптувалися між собою учні. Щоб підсилити атмосферу натхнення та бажання пізнавати нове, школярів пригостили смачними десертами від власної кондитерської Інституту – Aleteya Dolci та запашним чаєм. Цього разу Оксана Крупко здивувала гостей неповторною новорічною тематикою.

Насолодившись смаколиками, школярі попрямували на лекцію, де на них чекала безліч креативних завдань, які вони виконували та дивували самі себе!

У вас є англійська літера Z, з якої потрібно зробити малюнок за кілька хвилин. Що першим спаде на думку? Школярі проявили креативність та унікальність бачення. Звичайна літера перетворювалася на пісочний годинник, хвилі, лебедя, праску… Така вправа допомагає виявити рівень творчості особистості та її світосприйняття.

Побудувати найвищу надійну вежу, використовуючи папір й не вимовляючи жодного слова, – саме таким було друге завдання, що чекало на учнів. Творчу вправу для школярів провела викладач Інституту Ярослава Шкурко – тренер-практик, яка знається на вправах та іграх, що сприяють створенню командного духу та бажанню співпрацювати. Учасники гри мали 15 хвилин на те, щоб зрозуміти одне одного та почати  діяти. Обидві команди зазнавали невдач – побудовані вежі падали. Але жодна з команд не опустила руки й розпочала будівництво від самого початку. У результаті командної роботи всі учасники показали високі результати.

Лекція викладача ІПП Михайла Іоффе про невербальні комунікації показала учням, на прикладі їхнього тіла, як багато можна дізнатися про співрозмовника за допомогою кінетики, проксеміки та фізіогноміки. «Навіть коли нам здається, що ми цілком контролюємо власне тіло, воно реагує на інформацію і показує те, про що ми не здогадуємось», – зауважив лектор.

Приємним завершенням навчального дня став майстер-клас із приготування піци. Оксана Крупко розповіла школярам як зробити тонке тісто, які інгредієнти використовувати, як відправити саморобну піцу в піч, щоб не пошкодити її структуру. Учні з задоволенням поринули у світ кулінарії й отримали новий досвід.

Школярі проявили зацікавленість і деякі з них висловили бажання повернутися до стін Інституту у ролі волонтерів. ІПП у свою чергу із нетерпінням чекає на гостей, адже працювати з такою зацікавленою, працьовитою аудиторією – справжнє задоволення!