SELECTION COMMITTEE: +38 (067) 519-75-77
STUDENT COUNCIL`S NEWS & EVENTS
ЗУСТРІЧ ПІД ЧАС СНІДАНКУ З YBC
10 грудня 2019 року Інститут психології і підприємництва знову зустрівся з представниками Young Business Club. Цього разу зустріч проходила у незвичній атмосфері – під час сніданку в City-Zen Cafe, де викладач Інституту Ярослава Шкурко говорила присутнім про що “розповідає” аватар кандидата на роботу в соціальній мережі.
Лектор зупинилася на наступних моментах: по-перше, як по зображенню на сторінці кандидата визначити його особистісні якості; по-друге, що саме може показати, наскільки кандидат конфліктний та стресостійкий; по-третє, якщо людина часто оновлює свою сторінку, додає нові фото й пости, чи можна вважати її комунікабельною.
Ярослава розповіла теоретичну частину, зупинилася на визначенні психічного розладу «селфітіс» та акцентувала увагу на тому, що може означати те або інше зображення на аватарі.
В ході другої частини зустрічі учасники YBC, разом зі студентами Інституту психології і підприємництва, HR-партнерами компанії 3S Марією Фурман та Юлією Сирцевою, відпрацьовували отриманні знання на практиці. HR-ри демонстрували присутнім фото кандидата в резюме та з його сторінки у соціальній мережі. Слухачі змогли відповісти на питання «Чи взяли б вони на роботу такого працівника?», аналізуючи лише фото кандидата.
Всіх присутніх дуже зацікавила дана тема й вони із великим задоволенням продовжать звертати увагу на зображення, які ставлять кандидати у різних месенджерах або соціальних мережах.
Більш глибоко ознайомитися з цією темою студенти Інституту психології і підприємництва зможуть на п’ятому модулі під час вивчення дисципліни «Психологія соціальних мереж».
ФАКУЛЬТАТИВИ ТРЕТЬОГО МОДУЛЮ: ЧОГО НАВЧАЛИСЯ СТУДЕНТИ ІПП?
Факультативи – традиційна частина навчального процесу в Інституті психології і підприємництва. Факультативні заняття передбачають поглиблене вивчення деяких навчальних предметів і спрямовані на розширення науково-теоретичних знань і практичних умінь студентів ІПП.
Під час третього модулю слухачі Інституту мали змогу прийняти учать у двох факультативах, один із яких був присвячений синемалогії за фільмом «Дім Версаче», а другий – перегляду лекції професора Антоніо Менегетті «Види карми».
Синемалогія за кінострічкою «Дім Версаче» дала учасникам можливість проаналізувати як саме стиль діади, освоєний у дитинстві, впливає на створення великих бізнес-імперій, а також простежити шлях знаменитого Будинку моди Версаче не лише за фільмом, але й поринути у його реальну історію, проаналізувати передумови його розквіту та результати втрати колишньої слави.
«Ми постійно відчуваємо на собі наслідок встановлених нами причин і є причиною наслідків, які ми породжуємо»
(с) А. Менегетті
Факультатив за відеолекцією професора Антоніо Менегетті «Види карми» був присвячений кармі, як наслідку помилкових дій і тому, як кожен вибір обумовлює наступний і позначається на цілому. Учасники розглянули чотири типи карми та детально їх проаналізували.
ТРЕТІЙ МОДУЛЬ: ЩО ПІЗНАВАЛИ ПЕРШОКУРСНИКИ?
З 28 листопада по 1 грудня 2019 року студенти першого курсу за програмою Mini MBA «Психологія бізнесу» відвідали третій модуль у новому навчальному році.
Навчальний процес традиційно розпочався у четвер. Першокурсники поринули у світ психології, розглянули поняття «біхевіоризму», «психоаналізу» та «когнітивної психології» разом із Вікторією Виноградовою. Дисципліна «Загальна психологія» відкрила для студентів можливість дізнатися про 16 типів поведінки, теорію соціального вчення Дж. Роттера, «техніки існування». У рамках теми студенти опрацювали тести Герцберга та локус контролю, які дали практичні навички з психології.
П’ятниця була присвячена лекції «Секрети написання есе». Разом із лекторами Анастасією Колот та Оленою Тарасовою студенти розглянули основні вимоги до написання есе, особливості жанру, типи та класифікації. Значну увагу лектори-практики приділили аналізу написаних студентами есе, разом відпрацювали деталі й основні помилки, дали поради як покращити писемну майстерність і розповіли де шукати натхнення.
На наступний модуль студенти напишуть вже конкурсе есе, а переможець і автор найкращої роботи отримає приз.
Піраміда навчання, техніки інтерв’ю, виявлення ознак дезінформації – усе це вивчали студенти в ході суботньої дисципліни «Менеджмент персоналу». У рамках теми викладач Ярослава Шкурко ознайомила студентів з найефективнішими формами питань для потенційного кандидата, пояснила відмінність між відсікаючим, проективним, ситуаційним та поведінковим інтерв’ю. Лектор акцентувала увагу на тому, що володіння інструментами оцінки та вміння правильно ставити питання – шлях до успіху у будь-якій компанії. Студенти мали змогу на практиці перевірити ефективність технік інтерв’ю та виявити ознаки дезінформації.
Заключну дисципліну третього модулю з дисципліни «Основи онтопсихології» провела у неділю Олена Бабіна. У ході лекції «Онтопсихологічна теорія особистості» лектор розкрила ряд понять та акцентувала увагу на відмінності онтопсихологічного підходу до бізнес-консалтингу по відношенню до того підходу, який наразі застосовується у менеджменті.
Традиційно студенти відвідали факультативи, про які докладніше ви дізнаєтеся у наступних матеріалах.
Пізнавайте та навчайтеся із задоволенням!
ДЕТАЛІ ТРЕТЬОГО МОДУЛЮ ЗА ПРОГРАМОЮ «HR-МЕНЕДЖМЕНТ»
З 28 листопада по 1 грудня 2019 року студенти другого курсу Mini MBA «HR-менеджмент» відвідали третій модуль у новому навчальному році.
Навчальний процес розпочався у четвер з лекції «Менеджмент персоналу». Разом із Ярославою Шкурко студенти розглянули основні фактори мотивації персоналу, чотири класичні та сучасні функції менеджера, функції HR, карту мотиваторів, теорію Маслоу та Герчікова, визначили головні компоненти піраміди потреб кожного співробітника компанії.
Поняття культури, як своєрідного вияву самостійності людини по відношенню до світу природи, вивчали студенти в ході дисципліни «Культурантропологія» у п’ятницю. У рамках теми викладач Лариса Тарасюк ознайомила студентів із сутністю культурогенезу, рядом концепцій походження культури, разом зі студентами проаналізували ряд теорій визначних вчених, філософів та істориків.
У суботу другокурсники поринули у світ управління персоналом на лекції «Онтопсихологічний бізнес-консалтинг» разом із Іриною Хоменко. Заняття відкрило для студентів можливість глибше пізнати поняття онтопсихологічного бізнес-консалтингу, що являється одним із інструментів аутентифікації самого підприємства.
Заключну дисципліну третього модуля «Психодіагностичні інструменти в менеджменті» провела у неділю Ярослава Шкурко. У ході лекції викладач розкрила методи психодіагностики команд, розповіла про форми командної взаємодії та ролі, які кожен з «гравців» відіграє у колективі. Студенти дізналися нюанси правильного складання запитань анкети й тестів для потенційних кандидатів, а також мали змогу відпрацювати ряд моментів на практиці.
ШКОЛЯРІ В ГОСТЯХ В ІНСТИТУТІ ПСИХОЛОГІЇ І ПІДПРИЄМНИЦТВА
22 листопада до Інституту психології і підприємництва завітали учні київських середніх навчальних закладів, для яких викладачі ВНЗ підготували цікаву програму.
Разом із президентом Інституту Оленою Бабіною майбутні студенти та гості закладу знайомилися з його архітектурою, історією, милувалися краєвидами та чекали на продовження програми. Школярі виявилися надзвичайно допитливими, ставили багато запитань і цікавилися нюансами та вимогами вступу до Інституту психології і підприємництва.
По завершенню екскурсії будівлею ІПП на школярів чекала лекція від практикуючого тренера та викладача Інституту Михайло Іоффе. Лектор розповів про роль кінетики, проксемики та фізіогноміки у житті кожної людини. Викладач долучив до цікавого експерименту школярів, які на власному досвіді побачили, як багато можна дізнатися про співрозмовника за допомогою мови тіла.
Про ефективну комунікацію та тімбілдінг говорила викладач ІПП та бізнес-тренер Ярослава Шкурко. Лектор наголосила на важливості використання власного потенціалу та вмінні діяти згідно зі стратегією. Учні перевірили власні сили в практичній грі, яка розвиває лідерські якості та вміння домовлятися.
Яскравим завершенням дня став кулінарний майстер-клас, який допоміг гостям закладу застосувати всю свою креативну енергію у «смачне й запашне» русло.
Кожен учасник тренінгу – навчальної програми від Інституту психології і підприємництва отримав нові знання та практичні навички, дізнався як розвивати власні лідерські якості та креативний погляд.
Школярі радо ділилися враженнями і будували плани на майбутнє, а наприкінці домовилися співпрацювати з Інститутом на волонтерській основі, щоб разом вдосконалювати систему освіти в Україні!
Задоволеними заходом залишилися не лише учні, а й шкільні психологи, які завітали до Інституту. Натхненні на співпрацю та зацікавлені навчанням, спеціалісти виявили бажання ще не раз завітати до стін ІПП.