ПРИЙМАЛЬНА КОМІСІЯ: +38 (067) 519-75-77

10.12.2020

ЗАПРОШУЄМО ДО ЗАТИШНОЇ БІБЛІОТЕКИ ІПП НА ЗУСТРІЧ БІЛЯ КАМІНА, ЯКА ВІДБУДЕТЬСЯ ПІД КУРАТОРСТВОМ ІРИНИ ХОМЕНКО

У видатного філософа XVII століття Спінозі категорією «модус» охоплювались всі стани суб’єкту, в котрих, як виявляється, безкінечна множинність речей та їх змінні якості. А за Гофманом, мода – це соціальне явище та психологічний механізм соціальної регуляції і саморегуляції поведінки.
Під загадковий шепіт камінного полум’я відбудеться цікава дискусія у рамках якої ми обговоримо:
🟣 Взаємозв’язок історії, політики і моди;
🔴 Національний характер країн і зв’язок з модними світовими тенденціями;
🟣 Періодичність модних тенденцій;
🔴 Вплив психотипів на еволюцію моди.

Дата: 17 грудня 2020

Початок зустрічі: 19:00

Орієнтована тривалість: 2 години

Ведуча: Ірина Хоменко

Вартість участі: 800 грн

Чекаємо на Ваші заявки в Telegram та Viber за номером: 0678296613

Нагадуємо, що кількість місць обмежена!

30.11.2020

«ПРИВІТ, МІКЕЛАНДЖЕЛО!»: ПРОВІДНІ АРХІТЕКТОРИ РЕКОМЕНДУЮТЬ. ДРУГИЙ ЕТАП ВІДБУДЕТЬСЯ 17 ГРУДНЯ 2020 РОКУ

17 грудня 2020 року, напередодні дня Святого Миколи, відбудеться другий етап підготовки до міжнародного конкурсу архітектурних проєктів «ОСКАР» у рамках одноденного курсу «Привіт, Мікеланджело!». Цей проєкт, розрахований на творчих дітей віком від 10 до 16 років, було ініційовано Інститутом психології і підприємництва у партнерстві з фестивалем «Архітектура для дітей ARCHIKIDZ» НЦ Малої академії наук України, журналом «Дом и интерьер»  і проєктом «Культурний код» . Унікальна концепція івенту вдало поєднує архітектуру, мистецтво та психологію. Організатори гарантують для творчих учасників  святковий настрій з архітектурним натхненням і креативним баченням.

Нагадаємо, що за правилами участі, діти готують свої макети разом з професійними архітекторами. Цікаво, що провідні експерти цієї галузі із задоволенням взяли участь у першому етапі, який відбувся 6 листопада 2020 року.

Дарія Черкашина, архітектор BURO A24D: «Розпочну з подяки всім організаторам цієї події. Люди, які ідейно надихають, організовують, беруть участь і підтримують такі проєкти, роблять неоціненний внесок у майбутнє покоління. У сучасному світі, де комп’ютери займають все більше і більше місця в нашому житті, людині важливо розвивати здібності, які технології не можуть замінити: критичне мислення, фантазія, нестандартний підхід. На таких архітектурних воркшопах дитина вбирає інформацію, аналізує її та одразу ж застосовує нові знання на практиці. Мозок починає працювати у незвичному для нього режимі, включається те саме критичне мислення. Під час роботи з різними натуральними матеріалами підключається фантазія. Діти занурюються у справжній живий світ, і тут приходить розуміння: «А що, так можна було?». І вони вже не будуть колишніми, вони тепер знають, на що здатні. Цей проєкт допомагає дітям розкритися, проявити свої здібності, по-іншому поглянути на речі. Для мене особливо захопливим було спілкування з дітьми під час роботи з матеріалами. Можливість спостерігати за тим, як вони створюють з нічого щось, наповнюють його змістом і дають життя – дорого коштує. Такі проєкти потрібні, і найкращий тому доказ, коли дитина, вийшовши з майстерні, запитує: «Коли буде наступний воркшоп?».

Анастасія Орденанс, провідний архітектор студії ordenans.design: «Чому я вирішила взяти участь у проєкті? Відгукнутися на цю пропозицію для мене не було складним рішенням, а швидше радісним і зворушливим. Упевнена, діти – найкраща частина людства і в їх освіту, дійсно, варто вкладатися! На жаль, ми бачимо, що на сьогоднішній момент доросла частина людства не може (або майже не може) надати приклад гармонійного, квітучого, сповненого змістом і красою життя. Залишається сподіватися, що діти будуть мудрішими за нас і виведуть людство з тупикових напрямків «розвитку». Архітектура – це і логіка, і поезія, вона поєднує в собі так багато різнопланових знань, вміння стратегічно мислити та багато іншого. Тому з її допомогою і на її прикладі досить легко та показово можна будувати навчальний процес. А архітектура епохи Відродження, тема цієї зустрічі в рамках проєкту «Привіт, Мікеланджело!», нагадує нам про гуманізм, чого так бракує сучасному етапу розвитку суспільства. Найбільше мені запам’яталися самі діти: їх відкритість, прагнення до пошуку нових рішень у невідомих сферах, бажання навчатися, вміння підтримати та надихнути один одного, вміння чути, їх толерантність! І взагалі, якась вроджена мудрість. Те, до чого ми приходили років у 25, ціною проб і помилок, для них уже аксіома. Вони просто знають це і все! В мене залишилися найпозитивніші враження від проєкту «Привіт, Мікеланджело!». Такі івенти потрібні як повітря! Найменше, як мені здається, школа вчить думати та творити. Тому все, що пов’язано з творчістю будь-якого масштабу, – нескінченно прекрасне та правильне починання».

Тож очікуємо на нові враження від вітчизняних гуру архітектури після другого етапу проєкту, який відбудеться в Інституті психології і підприємництва 17 грудня 2020 року.

Програма:

10:00 – Трансфер в Інститут психології і підприємництва.

11:00 – 13:30 ДОСЛІДЖУЄМО: майстер-клас «Робота в команді».

13:30 – 15:00 НАСОЛОДЖУЄМОСЯ: готуємо святкову піцу «АрхіПіца».

15:00 – 17:00 КРЕАТИВИМО: підготовка до конкурсу “ОСКАР”, архітектурне моделювання.

СЮРПРИЗ

17:30 – зворотний трансфер.

 

Участь безкоштовна.

Реєстрація обов’язкова https://forms.gle/RXhP2MBUwEoJJd7S9

Конт. тел. +380 50 811 03 95

24.11.2020

«ЖІНОЧЕ ПІДПРИЄМНИЦТВО» КРІЗЬ ПРИЗМУ СТИЛЮ ТА ОДЯГУ

Онлайн-проєкт «БІЗНЕС АКАДЕМІЯ ЖІНОЦТВА», який проводиться під егідою громадської організації «Ділові Українські Жінки» («ДУЖанки»), оголосив темою листопада «Жіноче підприємництво» і запросив для її розкриття провідних фахівців України. 12.11.2020 у якості спікерки виступила експерт з психології стилю та іміджу, психолог, консультант, тренер-практик і викладачка Інституту психології і підприємництва Ірина Хоменко. У своїй лекції вона торкнулась наступних питань:

– як за одягом можна зрозуміти характер і принципи ведення бізнесу;

– як люди сприймають один одного за вбранням;

– які стереотипи існують щодо ділового стилю;

– яка функція корпоративного стилю та дрес-коду.

Коментарі Ірини Хоменко: «Інститут психології і підприємництва є освітнім партнером ГО «Ділові Українські Жінки» («ДУЖанки»). Ми вже організували декілька спільних заходів, у рамках яких приймали членкинь цього клубу у нас в інституті. Тоді було проведено лекції на тему «Ділова жінка очима чоловіка» і презентовано в цілому ІПП.

Що стосується заходу, який відбувся 12 листопада. Це була лекція-зустріч з учасницями клубу та гостями, оскільки захід був відкритий. Ми говорили про стиль і про його роль у житті жінки-підприємиці. Ми розглянули, що таке стиль, чим він відрізняється від моди та чому важливо розвивати індивідуальність у стилі. Вагома частина лекції була присвячена феноменології одягу. Ми вчилися розуміти людину через вбрання, через лінії, через колір, які вона обирає, і намагалися розглянути життєві кейси самих членкинь для того, щоб довести цей теоретичний підхід.

Окремо ми дослідили корпоративний стиль, як елемент та інструмент управління, провели певні паралелі: як він впливає на сприйняття компаній клієнтами та як він працює всередині організації. Крім того, під час бесіди ми дізналися про новітні тенденції, які чекають на нас у 2021 році. Уже використовуючи ті знання, які ми отримали на цій лекції та які обговорили, на прикладах з Інтернету зробили експертний аналіз того, що на нас очікує та чому саме такі тенденції будуть переважати у суспільстві.

Цікаво, що нам одразу давали жвавий зворотний зв’язок про важливість цієї теми та про можливості її практичного застосування. Питання, які ми вивчали, є актуальними, попри те, що сьогодні у світі переважають теми, пов’язані зі здоров’ям і економікою. Багато учасниць підкреслювали естетичну складову цієї тематики, яка також є дуже важливою в їхньому житті».

20.11.2020

«ПРИВІТ, МІКЕЛАНДЖЕЛО!»: ГРАНДІОЗНИЙ СТАРТ УНІКАЛЬНОГО МИСТЕЦЬКОГО ПРОЄКТУ. ЧАСТИНА ІІІ: ВРАЖЕННЯ МИТЦІВ

Талановиті успішні українські митці взяли участь у проєкті «Привіт, Мікеланджело!» у якості кураторів креативних команд юних архітекторів. Чим їх зацікавила ця подія та чому вони присвятили їй свій час?

Катерина Бабушкіна, власник компанії «Архітектурне бюро Бабушкіна», архітектор фестивалю «Архітектура для дітей ARCHIKIDZ»: «Сьогодні діти спочатку дізнались про життя відомого скульптора та архітектора Мікеланджело, а пізніше ми провели паралель, як може історія впливати на сучасну архітектуру. Діти робили композиції сучасного міста з природних матеріалів, які колись використовував великий італійський митець. За моїми спостереженнями, багато сучасних дітей стали формалістами, тому що в садочках і школах їх не вчать мислити креативно, вони мислять дуже формально. Але сьогодні я побачила досить непогані роботи, які можна трактувати як щось футуристичне. Знаєте, коли дитина знаходить, на погляд дорослого, шматок сміття, то для неї це не сміття, вона перетворює свою знахідку або на персонажа, або на якийсь об’єкт вигаданого простору, міста або якоїсь історії. Нехай діти трохи більше мріють і фантазують. Не існує дитячих «каляк-маляк» – вони так сприймають, вони так розуміють. І до цього треба шанобливо ставитися, щоб вони відчували силу свого характеру і того, що вони роблять».

Ольга Петренко, художник, декоратор: «У мене мегапозитивне враження від сьогоднішнього дня. Дітки всі перебували у творчому потоці, у них є чистота свідомості, сила ідеї, міць, їм навіть іноді не треба говорити, вони відчувають, що робити. Те, що вони роблять, повністю відповідає законам гармонії. І настільки доречні якісь речі, вони настільки новаторські, що іноді дивуєшся, наскільки важливо цінувати саму ідею на етапі її зародження. З неї може зрости колосального масштабу проєкт, навіть проєкт міста або нової екосистеми. Розвиток ідей стосується не лише творчості та архітектури, він вже стосується організації життя суспільства. Дитяча творчість – це не просто розвага чи розвиток дітей, по суті, це наш орієнтир, куди рухатися. Особисто я сьогодні ще раз переконалася у тому, що у дітей завжди є чому повчитися. Коли спілкуємося з ними, ми бачимо їх чистоту, простоту, силу думки, які так потрібні дорослим».

Богдан Сиротенко, архітектор, дизайнер: «Це у мене перший досвід такого заходу. Я неодноразово брав участь в архітектурних воркшопах, але з дітьми працював уперше. Враження дуже позитивні. Моя група робила центр міста, який називається Весловськ. Результатом я дуже задоволений, тому що основне завдання, яке я їм поставив, – досить щільна забудова, відкритий центр і зони розваг – вони виконали. Участь у таких проєктах для дітей дуже важлива. По-перше, це творчість, яка розвиває уяву та мислення дитини. Будуть вони архітекторами чи ні, в будь-якому випадку це їм допоможе у житті. По-друге, коли я переїхав до Києва, то потрапив до парку з дитячою залізницею. Там діти працюють і розуміють, як це влаштовано зсередини. Тут так само: ти можеш зрозуміти, з чим тобі доведеться зіткнутися у твоїй роботі та полюбити цю спеціальність ще у дитинстві. Це дуже круто. Дитяча енергетика дійсно заряджає, тому що немає дорослої зашореності, є безпосередність, їм все так просто та легко дається. У всіх нас теж ця легкість колись була. А в такому оточенні знову про це згадую та повертаються ті знайомі відчуття. Тож із задоволенням візьму участь ще раз у таких проєктах. Запрошуйте!».

Нагадаємо, проєкт «Привіт, Мікеланджело!» стартував 6 листопада 2020 року і був ініційований ІПП у партнерстві з фестивалем «Архітектура для дітей ARCHIKIDZ» НЦ Малої академії наук України, журналом «Дом и интерьер» і проєктом «Культурний код». Унікальність цього освітнього курсу полягає у вдалому поєднанні архітектури, мистецтва та психології. Наступна творча сесія запланована на грудень 2020 року. «Привіт, Мікеланджело!» – підготовчий етап до міжнародного конкурсу архітектурних проєктів «ОСКАР», який відбудеться наступного року.

19.11.2020

«ПРИВІТ, МІКЕЛАНДЖЕЛО!»: ГРАНДІОЗНИЙ СТАРТ УНІКАЛЬНОГО МИСТЕЦЬКОГО ПРОЄКТУ. ЧАСТИНА ІІ: ВІДГУКИ ЕКСПЕРТІВ

Старт проєкту «Привіт, Мікеланджело!», який відбувся 6 листопада 2020 року в Інституті психології і підприємництва, став резонансною подією для архітектурної спільноти України. Провідні вітчизняні фахівці висловили свою експертну думку з цього приводу.

Ольга Глініна, завідувач лабораторії архітектурної освіти Малої академії наук України та керівник фестивалю «Архітектура для дітей ARCHIKIDZ»: «ARCHIKIDZ уже 4 роки. Ми займаємося тим, що об’єднуємо архітектурні знання з предметами зі шкільної програми. Завдяки цьому дитині цікавіше вивчати й архітектуру, і той предмет, з яким ми пов’язуємо її в процесі навчання. Чому «Привіт, Мікеланджело!»? Це наш експеримент, в якому ми вперше поєднали архітектуру з психологією та мистецтвом. Це новий для нас момент поєднання, але дуже важливий, тому що архітектор повинен вміти відчувати, розуміти та чути людину, для якої він будує. Крім архітектури, психології та мистецтва в рамках цього проєкту проходить підготовка до міжнародного конкурсу архітектурних проєктів, який називається «ОСКАР». Він відбудеться наступного року. Працюючи тут з дітьми, ми обговорюємо теми, даємо дітям завдання, які вони повинні вирішити для того, щоб підготувати свою роботу для конкурсного змагання».

Анна Довбня, керівник міжнародних проєктів Малої академії наук України та фестивалю «Архітектура для дітей ARCHIKIDZ», керівник проєкту «Культурний код»: «Цей день, цей проєкт дуже вдалий та успішний, тому що кожен з дітей щось для себе вирішив. Хтось зрозумів, що треба працювати в команді, комусь хотілося б і надалі розвиватися в цьому напрямку, хтось вже відчув себе великим проєктантом, хтось відчув себе капітаном команди. Наше завдання, щоб діти отримали різнобічний розвиток, щоб вони були впевнені в собі та своєму житті, щоб у них була мета. Вважаю, цю задачу ми виконали. Одним з успішних елементів у цій програмі є локація. Діти побачили тут початок великого – на території Інституту психології і підприємництва ще йде будівництво. Але, водночас, вже з цього будівельного процесу можна побачити, як створюється унікальність. І вона проявляється тут багато у чому. Дуже вдало обрали саме місце – природу. Це найголовніше та найцінніше. Цікавий і сам комплекс. Він теж має відношення до Мікеланджело, адже проєкт створював італійський архітектор. Що тут важливо: як італієць зумів правильно підібрати та вписати до природного пейзажу України усі споруди, щоб вони дійсно тут гідно виглядали. Дітей дуже вразило, як оформлений інтер’єр. Тому що він дійсно передає атмосферу Італії, ти відчуваєш це одразу. Ми бачимо тут якісь «таємні знаки», до речі, діти постійно запитували, а що вони означають. Тобто, вони залучилися до цього процесу. Дуже добре, що все відбувалося на такій прекрасній локації. Мало хто може подумати, що тут інститут. Це сприймається як музей, як галерея, як щось, що пов’язане з творчістю. І це дуже добре для дітей: вони тут наповнюються інтересом до креативу. Тут є дуже багато позитивних факторів, які цікаві як для дорослих, так і для дітей».

Нагадаємо, проєкт «Привіт, Мікеланджело!» було ініційовано ІПП у партнерстві з фестивалем «Архітектура для дітей ARCHIKIDZ» НЦ Малої академії наук України, журналом «Дом и интерьер» і проєктом «Культурний код». Унікальність цього освітнього курсу полягає у вдалому поєднанні архітектури, мистецтва та психології. Наступна творча сесія запланована на грудень 2020 року. «Привіт, Мікеланджело!» – підготовчий етап до міжнародного конкурсу архітектурних проєктів «ОСКАР», який відбудеться наступного року.