ПРИЙМАЛЬНА КОМІСІЯ: +38 (067) 519-75-77

Зустріч зі стейкхолдерами щодо удосконалення освітньої програми «Комунікативний менеджмент» на 2025 – 2026 н.р.

ІПП Зустріч зі стейкхолдерами щодо удосконалення освітньої програми «Комунікативний менеджмент» на 2025 – 2026 н.р., фото
ІПП Зустріч зі стейкхолдерами щодо удосконалення освітньої програми «Комунікативний менеджмент» на 2025 – 2026 н.р., фото-1
Дата розміщення: 04.06.2025

24 квітня 2025 року в ПВНЗ «Інститут психології і підприємництва» відбулася зустріч зі стейкхолдерами, присвячена обговоренню пропозицій до оновлення освітньої програми «Комунікативний менеджмент». У заході взяли участь представники бізнесу, роботодавці, науково-педагогічні працівники кафедри та представники студентської ради. Метою зустрічі було уточнення змісту програми відповідно до актуальних вимог сучасного ринку праці та розвитку комунікативних компетентностей майбутніх […]

24 квітня 2025 року в ПВНЗ «Інститут психології і підприємництва» відбулася зустріч зі стейкхолдерами, присвячена обговоренню пропозицій до оновлення освітньої програми «Комунікативний менеджмент».

У заході взяли участь представники бізнесу, роботодавці, науково-педагогічні працівники кафедри та представники студентської ради. Метою зустрічі було уточнення змісту програми відповідно до актуальних вимог сучасного ринку праці та розвитку комунікативних компетентностей майбутніх менеджерів.

Учасники надали низку рекомендацій щодо вдосконалення освітньої програми, серед яких:

включення вибіркової дисципліни «Штучний інтелект в менеджменті», що сприятиме формуванню у здобувачів навичок використання сучасних цифрових інструментів для аналітики, автоматизації та прийняття управлінських рішень;

  • запровадження вибіркової дисципліни «Організаційна психологія», якя допоможе глибше зрозуміти психологічні аспекти поведінки працівників, розвивати емоційний інтелект, лідерські та комунікативні навички менеджера;
  • доповнення програми курсами з поглибленого вивчення онтопсихології, що досліджує внутрішній світ особистості, її глибинні мотивації та механізми самопізнання;
  • додавання вибіркової дисципліни «Таргетинг», орієнтованої на вивчення методів визначення та досягнення цільової аудиторії для ефективної комунікації й просування продуктів або ідей;
  • включення вибіркової дисципліни «Ризик-менеджмент» як поглиблення курсу «Кризовий менеджмент та комунікації» — для підготовки здобувачів до ефективних дій у ситуаціях ризику, публічної критики, соціального напруження або комунікаційного розриву.

Отримані рекомендації будуть враховані при подальшому оновленні освітньої програми з урахуванням потреб сучасного бізнесу, інноваційних підходів у менеджменті та розвитку професійної комунікативної компетентності здобувачів.