ПРИЙМАЛЬНА КОМІСІЯ: +38 (067) 519-75-77

Анонс наших заходів

ІПП ЯК ПРОЙШОВ ОСВІТНІЙ МАРАФОН IPP SUMMER SESSION, фото

ЯК ПРОЙШОВ ОСВІТНІЙ МАРАФОН IPP SUMMER SESSION

Викладачі Інституту психології і підприємництва з 30 липня по 2 серпня провели щорічний форум IPP SUMMER SESSION. Слухачами чотирьохмодульного освітнього марафону стали власники бізнесу, директори компаній, фахівці із підбору персоналу та українські політики.

Перший день марафону, присвячений темі пошуку та адаптації персоналу в нових умовах: онлайн-співбесідам та онлайн онбордингу. Викладач ІПП, к. псих. н., HR-експерт Ярослава Шкурко запропонувала слухачам форуму готові кейси та практичні рішення для пошуку і адаптації персоналу у період пандемії.


Разом із тренером учасники дізналися про аналіз та інтерпретацію відповідей кандидата, адаптацію та ефективний старт співробітників в умовах віддаленої роботи та багато іншого.

Досвідчені рекрутери знають, що до інтерв’ю можна скрупульозно підготуватись, у мережі існує безліч рекомендацій для кандидатів на посади. Проте, деякі данні про претендента, які людина, зазвичай, не готує навмисно та заздалегідь, можуть допомогти в формуванні портрета особистості. Саме про такі нестандартні підходи у рекрутингу у другий день освітнього модуля слухачі марафону дізналися від викладача ІПП, к.е.н., тренера-практика Ірини Хоменко.

Лектор розповіла аудиторії про особливості психології соціальних мереж, відзначивши, що дізнатись про персональні характеристики особистості кандидата через особисту сторінку у соцмережах можна сформувати портрет претендента через його soft skills. Адже саме м’які навички працівника відповідають за успішну участь у робочому процесі та його продуктивність. Відтак лише один аватар може розповісти про звички та інтереси власника акаунта. Також впродовж модуля учасники розглянули питання самопрезентації у профілі, дізнались про методи аналізу соціальних мереж та месенджерів та виявлення небезпеки по уподобаннях і коментарям.

Третій день тренінгу пройшов під кураторством доктора пед. наук, професора Тетяни Іванової. Викладач ІПП провела слухачам марафону курс медіаграмотності, завдяки якому аудиторія дізналася про секрети функціонування українських медіа, про способи протидії технологіям і тактикам маніпулювання свідомістю.

ІПП ЯК ПРОЙШОВ ОСВІТНІЙ МАРАФОН IPP SUMMER SESSION, фото

Професор допомогла учасникам марафону опанувати знаннями та навичками захисту від кібератак у мережі та навчила розпізнавати фейк та правду у ЗМІ, адже в ситуації тотальної післяправди виграє той, хто може розпізнати – де пропаганда, а де факти.


В 4 день тренінгу учасники марафону дізналися від Олени Бабіної – підприємця, онтопсихолога, президента Інституту психології і підприємництва про те, як ефективно управляти в умовах невизначеності та безперервних змін.


Викладач ІПП поділилася із аудиторією освітнього марафону IPP SUMMER SESSION методиками прийняття стратегічних рішень та визначення шляхів розвитку компанії. У своєму курсі Олена Вікторівна Бабіна також розкрила сім принципів лідерства для менеджерів та керівників на прикладі життя та творчості легендарного Енцо Ферарі – італійського конструктора та підприємця.

ІПП ЯК ВИЗНАЧИТИ ІСТИННІ ЦІННОСТІ ЖИТТЯ, фото

ЯК ВИЗНАЧИТИ ІСТИННІ ЦІННОСТІ ЖИТТЯ

Про те, як усвідомити свої справжні потреби — у своїй авторській лекції на тему пошуку цінностей життя міркувала викладач Інституту психології і підприємництва доктор філософських наук, доцент Лариса Сергіївна Тарасюк. Більшість з нас не усвідомлює, що ми можемо свідомо обирати свої цінності, а тому ми їх і не обираємо — зате вони обирають нас.

Щоб знайти так звану «фокусну» точку зору, яка дасть правильне враження і про деталі, і про ціле, викладач ІПП запропонувала слухачам лекції розглянути теорію цінностей людини, крізь призму аксіології — філософського вчення про природу цінностей.

Доктор філософських наук відзначила, що аксіологія як самостійна область дослідження виникає тоді, коли поняття буття розщеплюється на два елементи: реальність і цінність як об’єкт різноманітних людських бажань, прагнень.

Цінності, згідно з аксіологією, — певна нормативна категорія, яка охоплює все те, що може бути метою, ідеалом, предметом потягу, прагнення, інтересу.
Основними поняттями та категоріями цієї теорії виступають благо, гідність, значення, оцінка, користь, перемога, сенс життя, щастя, повага і т.д.

Лариса Тарасюк підкреслила, що стійка сукупність ціннісних орієнтацій людини обумовлює такі якості особистості, як цілісність, надійність, вірність певним принципам та ідеалам, здатність до вольових зусиль в ім’я цих цінностей та ідеалів, активність життєвої позиції, наполегливість у досягненні мети. Водночас суперечливість в ціннісних орієнтаціях породжує непослідовність в поведінці, нерозвиненість, інфантилізм, панування зовнішніх стимулів у внутрішній структурі особистості, впливу об’єкта прагнення на потребу.

Цінності за планами буття
Цінності обумовлюються сенсом життя, розумом і вірогідністю, зазначила Лариса Тарасюк. Завідувач кафедри соціально-гуманітарних дисциплін ІПП відзначила необхідно чітко визначитися кожному індивіду, яке відношення він хоче втілювати, а потім свідомо, цілеспрямовано і систематично робити все необхідне, щоб розвинути і закріпити це відношення, у власній системі цінностей. Лектор також розповіла слухачам про види цінностей за планами буття, виділивши серед них такі:

План причини — свобода, любов, творчість, якась першопричина всього, що відбувається.

План інтуїції — точна ясна свідомість, цілісне знання, потрапляння в точку.

План ейдосу — ідеї, проєкт (Платон і його вчення про ейдос).

План серця — це духовний центр, який з’єднує мікросвіт і макросвіт людини, це якості, співпереживання, співчуття, милосердя, душевного тепла і т.д.

План ментальний — думки, наш напрацьований інтелект.

План чуттєвий, астральний — психоемоційний план, почуття людини.

План фізичний — матеріальні цінності: їжа, одяг, житло, матеріальне забезпечення.

Ціннісне мислення породжує дорогоцінні думки, ідеї, проєкти
Доцент кафедри соціально-гуманітарних дисциплін також зазначила, що ціннісне мислення формує цілісний світогляд, який має самостійність, самокритичність, самопізнання, творчість, глибоке прагнення до системності. Водночас саме це дає можливість набути впевненості, стійкості в житті, а цілісний світогляд є постійний процес вдосконалення особистості, постійна робота духу, що долає власну обмеженість.

Продукт ціннісного мислення — це творчість, а також втілення його ідей у світі об’єктивації. Розвиток особистості не допускає пропуску ступенів. Кожен попередній щабель несе дорогоцінний досвід, який він передає в наступний і так нескінченно. Тому ступені нашого розвитку не можна пропускати. Ми всі йдемо по сходах життя і необхідно пройти послідовно всі її щаблі, тобто життєві етапи. Перестрибуючи, зупиняючись, поспішаючи ми можемо порушити гармонію нашої еволюції.

Лариса Тарасюк запевнила, що кожна людина повинна запитати себе прямо, недвозначно і чесно: «Які мої цінності? І чи проявлені вони в мені? А якщо ні, то чому?». Варто усвідомити своє ставлення до світу, як воно почне змінюватися.
Поверхневі зміни відбуваються швидко, глибші — повільніше. Тому необхідно вибудовувати власну ієрархію цінностей, відповідно до вищих духовних, моральних цінностей.

ІПП Як трансформувати бізнес для виживання під час кризи, фото

Як трансформувати бізнес для виживання під час кризи

Співзасновник і викладач Інституту психології і підприємництва Костянтин Круглов у своєму авторському блозі розповів про те, як трансформувати бізнес для виживання під час кризи, про підприємницький гуманізм та про вищу цінність — життя людини й реалізацію потенціалу її розуму. Читайте колонку на Українському Бізнес Ресурсі за посиланням.

Пандемія змінила світ бізнесу назавжди. А коронавірус може стати тим інструментом, який спочатку змусив підприємців адаптуватися, а незабаром і, руйнуючи теперішню економічну систему, створювати нову модель капіталізму.

 

Для кожної людини зростання і рух вперед – особиста історія. Банкір сильний в аналітиці, HR – в підборі персоналу, підприємець – в сміливості. Відомий латинський вислів Sapere aude Іммануїл Кант перевів як: “Май мужність використовувати свій власний розум”. Іншими словами, німецький філософ стверджує, що успіх на боці того, хто, займаючись своєю справою, використовує весь свій внутрішній потенціал.

 

Традиційно в нашій країні реалізація громадського обов’язку багатьох корпорацій спрямована на надання соціальної допомоги, створення лікарень та церков, але не на розвиток людського капіталу. Однак саме це сьогодні є першочерговим завданням кожного бізнесу. Адже всі підприємства тримаються на людях, які відчувають в цьому критичну необхідність.

 

Підприємницький гуманізм епохи Відродження

Інвестиції в людський капітал не один раз виводили світ із кризи. Наприклад, народжений у Флоренції класичний гуманізм був важливим компонентом епохи Відродження. Ставши цілісною системою поглядів, гуманізм змінив перебіг суспільної думки не тільки в Італії, а згодом і в Іспанії, Німеччині, Франції, інших країнах.

 

Флорентійська династія Медічі, найбільш відома як інвестори в розвиток людського потенціалу епохи Відродження, протегувала видатним художникам, архітекторам, серед яких Боттічеллі, Леонардо да Вінчі, Рафаель, Тиціан, Мікеланджело і багатьом іншим. Інвестувавши в розвиток потенціалу діячів мистецтва, жодне з поколінь династії гуманістів не заробляло на них, в кінцевому підсумку, зробивши їх неоціненною спадщиною Флоренції та всього світу.

 

Вкладаючи в людей мистецтва, династія Медічі дала поштовх справжньому перевороту в культурі й світогляді людей того часу. Розкривши поняття гуманізму, як світогляду соціальної відповідальності, в якому головною цінністю є людина.

 

Гуманізм в бізнесі сьогодні

Виклики нашого часу, як і на зорі епохи Ренесансу, в корені змінили безліч звичних речей, серед яких психологія оновленого людського світогляду займає чи не перше місце.

У гуманізмі на чільне місце ми ставимо людину і дивимося на все крізь призму головної цінності – людської істоти. Людини, яка здатна постійно вдосконалюватися, розвиваючи кожну зі своїх природних здібностей. Підприємець-гуманіст – той, що у своїх бізнес-рішеннях та інвестиціях керується даним принципом. Прибуток бізнесу тут є наслідком.

 

Гуманістична філософія інвестицій, спрямована на розвиток лідерського потенціалу, повинна стати основним трендом українського бізнесу.

 

Що ви отримуєте, якщо інвестуєте в навчання своєї команди?

Створюєте прогресивну команду, освоюєте провідні підходи та практики з різних галузей знань.

Розвиваючи soft і hard skills команди, ви гарантуєте отримання співробітниками надійних, необхідних знань, які є фундаментом компетентної особистості.

Чи отримуєте розвиток у своїх колегах лідерських якостей, формування ефективного командного способу мислення.

Підвищення професійних компетенцій команди дають зростання ефективності в реалізації завдань.

Формуєте новий погляд на звичні речі: отримуєте відмову від застарілих підходів, які не працюють.

З новими професійними знаннями збільшиться швидкість і якість роботи, що, безумовно, позначиться на залученні нових клієнтів.

Навчання забезпечить команду обміном досвідом, поглядами, ідеями з різних сфер в робочому середовищі.

 

Відправною точкою, що забезпечує успіх бізнесу, є людина

Технічний прогрес зобов’язує кожного керівника модернізувати обладнання, виробництво і робочі процеси. Однак і стрімко розвиваються бізнес-технології, що зобов’язують кожного співробітника компанії йти у ногу з часом.

Коли ми інвестували в створення Інституту психології і підприємництва, прийшло розуміння, що багато власників бізнесу сьогодні розділяють нашу філософію. Віддаючи своїх топів на програми підвищення кваліфікації в ІПП – бізнес отримує стрімкий ріст показників діяльності. Уже третій рік ми працюємо з власниками бізнесу, топменеджерами та спеціалістами українських компаній різних напрямків, які усвідомлюють, що їх бізнес робиться людьми і завдяки тому, що ці люди є цінністю – підприємство зростає, працює краще.

Віддаючи своїх топів на програми підвищення кваліфікації, бізнеси отримують стрімке зростання показників діяльності. В кінцевому підсумку, коли власники і керівники бізнесу інвестують у свою команду, то виходить ситуація, в якій виграють всі – найманий працівник, його керівник, власник бізнесу і врешті-решт економіка держави.

 

Ми живемо в епоху Нового часу. Технологічний прогрес вже справив значний вплив на цивілізацію. Без сумнівів, за часів перегонів за штучним інтелектом і створенням “ілюзії” щирості і людяності інтерфейсу, головне – не забувати про вищу цінність – життя людини і реалізації потенціалу його розуму. Цивілізація і історія потребують цього розуму, застосованому раціонально і відповідально.

 

Костянтин Круглов, керуючий партнер міжнародного фінансово-юридичного холдингу Universum Tax & Legal, співзасновник Інституту психології і підприємництва

ІПП Викладачі ІПП взяли участь у всеукраїнському онлайн-HR-марафоні, фото

Викладачі ІПП взяли участь у всеукраїнському онлайн-HR-марафоні

Викладачі Інституту психології і підприємництва взяли участь в «Онлайн-HR-марафоні №5», який провів бізнес-медіа холдинг Еkonomika+. Для проведення марафону, спеціалісти медіабюро зібрали лідерів ринку з підбору персоналу, щоб підтримати український бізнес під час кризи та допомогти HR-спеціалістам, які хочуть швидко та безболісно адаптувати команду до нового режиму роботи.

Під час спілкування з аудиторією онлайн-марафону президент Інституту психології і підприємництва Олена Бабіна зазначила, що сьогодні власникам бізнесу важливо розвивати вміння швидко адаптуватись до кризових реалій. Крім того, Олена Бабіна порекомендувала слухачам використовувати у своїй роботі деякі особливості кризи.

«У сьогоднішніх реаліях життя співбесіди переважно проходять у відеоформаті. Щоб HR-фахівцю, СЕО або власнику компанії зробити правильний вибір на користь того чи іншого кандидата, потрібно використовувати переваги, які має оцінка компетенції фахівця через відеоінтерв’ю. Його можна відправити клієнту або керівнику, а він зможе подивитися відеозапис в будь-який зручний для нього час», – відзначила президент ІПП Олена Бабіна.

В ході заходу фахівці в області підбору персоналу надали аудиторії антикризові інструменти та ефективну стратегію подальшого розвитку. У своєму виступі перед онлайн-аудиторією викладач Інституту психології і підприємництва, кандидат психологічних наук Ярослава Шкурко зазначила, що під час проведення інтерв’ю з кандидатом важливо звернути увагу на особливості психолінгвістики.

«Якщо кандидат використовує досконалі форми дієслів, наприклад, — «виконати», «досягти», тоді такий кандидат налаштований на результат, а не на поточний процес. Маючи таку інформацію, HR-фахівець зробить правильні висновки», – сказала Ярослава Шкурко.

Водночас аби зрозуміти психологічні особливості кандидата, викладач Інституту психології і підприємництва Михайло Іоффе, порекомендував аудиторії використовувати знання кінетики і проксеміки.

«Якщо людина не прикриває вісцеральну зону — це значить, що вона максимально відкрита. Якщо людина жестикулює, використовуючи відкриті долоні — вона говорить правду. Якщо ж кандидат погладжує пальцями однієї руки пальці другої руки, то він перебуває у стресовому стані і намагається себе заспокоїти», – сказав фахівець з невербальних комунікацій Михайло Іоффе.

З огляду на реалії сучасності, варто також звернути увагу на те, який фон підібрав кандидат для відеоінтерв’ю. Щоб більше зрозуміти про людину при першій зустрічі, викладач Інституту психології і підприємництва Ірина Хоменко порекомендувала аудиторії марафону проаналізувати зовнішній вигляд кандидата. Стиліст зазначила, що, наприклад, вибір аксесуарів — характеризує і характер людини, і життєві пріоритети кандидата.

«Психологія кольору допоможе розібратися, що людина хоче вам продемонструвати. Якщо у кандидата білий комірець, це означає, що він – людина правил і звик дотримуватися встановлених рамок. Водночас велика кількість аксесуарів, говорить про багатогранність особистості, багатство внутрішнього світу», – розповіла викладач ІПП Ірина Хоменко.

 

ІПП ЖІНКА У БІЗНЕСІ ОЧИМА ЧОЛОВІКІВ, фото

ЖІНКА У БІЗНЕСІ ОЧИМА ЧОЛОВІКІВ

Про те, як жінці краще розуміти та створювати саму себе, виховувати себе як лідера, розвивати в собі здібність та вміння перемагати – дізналися слухачки унікального навчального курсу “Жінка у бізнесі очима чоловіка”, який провів викладач Інституту психології і підприємництва Костянтин Круглов.

Членкині Громадської організації “Ділові Українські Жінки” – успішні українки зі всієї держави, змогли дізнатися як стати більш свідомими у прийнятті своєї природності та вигідно використати її у своїй діяльності.

В ході лекції Костянтин Круглов поділився суто чоловічими секретами сприйняття сильною статтю жінок у бізнес-середовищі. Серед головних аспектів, які потрібно розвивати у собі підприємцю прекрасної статі, аби розвивати у собі характер лідера, викладач ІПП виділив такі:

 Націлюватись на конкретний результат.

 Розширювати «погляд» у майбутнє, не загострювати увагу на теперішньому та минулому.

 Розвивати суто чоловіче сприйняття «суті» справи, а не лише її «форму».

 Потрапивши на вершину, використовувати інструментарій отриманої влади для реалізації свого внутрішнього потенціалу.

У ході лекції Костянтин Круглов також зауважив, що за своєю природою жінки набагато витриваліші, сильніші за чоловіків, а задатки лідерського потенціалу жінки за всю історію людства і сьогодні не реалізовані повною мірою. Лектор зазначив, що у наш час жінка має більші можливості, ніж коли-небудь у минулому, для того, щоб реалізуватися.