ПРИЙМАЛЬНА КОМІСІЯ: +38 (067) 519-75-77

Анонс наших заходів

ІПП  «HR-МЕНЕДЖМЕНТ»: КРОКУЄМО ДО УСПІХУ АБО ДЕТАЛІ ЧЕТВЕРТОГО МОДУЛЯ, фото
ІПП  «HR-МЕНЕДЖМЕНТ»: КРОКУЄМО ДО УСПІХУ АБО ДЕТАЛІ ЧЕТВЕРТОГО МОДУЛЯ, фото-1
ІПП  «HR-МЕНЕДЖМЕНТ»: КРОКУЄМО ДО УСПІХУ АБО ДЕТАЛІ ЧЕТВЕРТОГО МОДУЛЯ, фото-2
ІПП  «HR-МЕНЕДЖМЕНТ»: КРОКУЄМО ДО УСПІХУ АБО ДЕТАЛІ ЧЕТВЕРТОГО МОДУЛЯ, фото-3

 «HR-МЕНЕДЖМЕНТ»: КРОКУЄМО ДО УСПІХУ АБО ДЕТАЛІ ЧЕТВЕРТОГО МОДУЛЯ

З 19 по 22 грудня 2019 року відбувся четвертий модуль за програмою Mini MBA «HR-менеджмент» для другого курсу.

Навчальний процес розпочався з лекції «Менеджмент персоналу». Викладач-практик Ярослава Шкурко розповіла студентам про секрети мотивації на наочних прикладах. Студенти вчилися складати мотиваційні карти, дізналися про найефективніші методи успішних менеджерів, ситуаційне керівництво та безліч іншого.

«Люди майже не змінюються. Не втрачайте час, намагаючись вкласти в них те, що їм не дано від природи. Намагайтеся виявити те, що в них закладено» – запевняє Ярослава.

У п’ятницю студенти відвідали лекцію Михайла Іоффе «Управління персоналом. Онтопсихологічний підхід», під час якої розібрали поняття етики, соціального тіла, проблеми як можливості, але головний акцент лекції був зосереджений на лідерстві: кого можна назвати лідером, що є важливим для лідера, чому це є потребою для нього.

«Лідер – це людина, здатна керувати потужністю свого соціального організму, забезпечуючи його функціональну ідентичність і, як наслідок, зріст завдяки ефективним рішенням, направленим на задоволення потреб цього організму» (с) Антоніо Менегетті, «Психологія лідера».

Михайло Іоффе наголосив, що лідер приймає необхідне і своєчасне рішення, не допускає втрат, основуючись на своїй інтуїції та раціональному її усвідомленні.

Про культурогенез, процес постійного оновлення та свідомість розповідала Лариса Тарасюк на лекціях «Культурантропологія» у суботу та неділю.

«Культура – це якість. Якщо не вистачає якості, ми намагаємося компенсувати кількістю. Але це не дає бажаного результату, тому людина знову повертається до пошуку», – зазначила Лариса Тарасюк.

З нетерпінням чекаємо на наступний модуль та нові відкриття!

ІПП ДЕНЬ ВІДКРИТИХ ДВЕРЕЙ В ІПП: ЯК ІНСТИТУТ ЗУСТРІЧАВ ШКОЛЯРІВ, фото
ІПП ДЕНЬ ВІДКРИТИХ ДВЕРЕЙ В ІПП: ЯК ІНСТИТУТ ЗУСТРІЧАВ ШКОЛЯРІВ, фото-1
ІПП ДЕНЬ ВІДКРИТИХ ДВЕРЕЙ В ІПП: ЯК ІНСТИТУТ ЗУСТРІЧАВ ШКОЛЯРІВ, фото-2
ІПП ДЕНЬ ВІДКРИТИХ ДВЕРЕЙ В ІПП: ЯК ІНСТИТУТ ЗУСТРІЧАВ ШКОЛЯРІВ, фото-3
ІПП ДЕНЬ ВІДКРИТИХ ДВЕРЕЙ В ІПП: ЯК ІНСТИТУТ ЗУСТРІЧАВ ШКОЛЯРІВ, фото-4
ІПП ДЕНЬ ВІДКРИТИХ ДВЕРЕЙ В ІПП: ЯК ІНСТИТУТ ЗУСТРІЧАВ ШКОЛЯРІВ, фото-5
ІПП ДЕНЬ ВІДКРИТИХ ДВЕРЕЙ В ІПП: ЯК ІНСТИТУТ ЗУСТРІЧАВ ШКОЛЯРІВ, фото-6
ІПП ДЕНЬ ВІДКРИТИХ ДВЕРЕЙ В ІПП: ЯК ІНСТИТУТ ЗУСТРІЧАВ ШКОЛЯРІВ, фото-7
ІПП ДЕНЬ ВІДКРИТИХ ДВЕРЕЙ В ІПП: ЯК ІНСТИТУТ ЗУСТРІЧАВ ШКОЛЯРІВ, фото-8
ІПП ДЕНЬ ВІДКРИТИХ ДВЕРЕЙ В ІПП: ЯК ІНСТИТУТ ЗУСТРІЧАВ ШКОЛЯРІВ, фото-9
ІПП ДЕНЬ ВІДКРИТИХ ДВЕРЕЙ В ІПП: ЯК ІНСТИТУТ ЗУСТРІЧАВ ШКОЛЯРІВ, фото-10
ІПП ДЕНЬ ВІДКРИТИХ ДВЕРЕЙ В ІПП: ЯК ІНСТИТУТ ЗУСТРІЧАВ ШКОЛЯРІВ, фото-11
ІПП ДЕНЬ ВІДКРИТИХ ДВЕРЕЙ В ІПП: ЯК ІНСТИТУТ ЗУСТРІЧАВ ШКОЛЯРІВ, фото-12
ІПП ДЕНЬ ВІДКРИТИХ ДВЕРЕЙ В ІПП: ЯК ІНСТИТУТ ЗУСТРІЧАВ ШКОЛЯРІВ, фото-13

ДЕНЬ ВІДКРИТИХ ДВЕРЕЙ В ІПП: ЯК ІНСТИТУТ ЗУСТРІЧАВ ШКОЛЯРІВ

17 грудня 2019 р. до Інституту психології і підприємництва завітали учні зі шкіл Білоцерківського району.

Традиційно знайомство розпочалося з екскурсії, під час якої школярі дізналися про тонкощі архітектурної форми, процес творення, планування будівництва, гармонійне поєднання кольорів. Президент Інституту Олена Бабіна наголосила на унікальності дизайну та спонукала гостей прислухатися до внутрішнього голосу. Про що він говорить? Чи почуваєтеся ви, як особистість, комфортно у стінах Інституту? Звідки виникає таке відчуття? Про це і безліч іншого говорили й дізнавалися гості вищого навчального закладу.

Кожне приміщення Інституту викликало у майбутніх студентів різні почуття: затишок, спокій, задоволення. «Я тут наче вдома», – перешіптувалися між собою учні. Щоб підсилити атмосферу натхнення та бажання пізнавати нове, школярів пригостили смачними десертами від власної кондитерської Інституту – Aleteya Dolci та запашним чаєм. Цього разу Оксана Крупко здивувала гостей неповторною новорічною тематикою.

Насолодившись смаколиками, школярі попрямували на лекцію, де на них чекала безліч креативних завдань, які вони виконували та дивували самі себе!

У вас є англійська літера Z, з якої потрібно зробити малюнок за кілька хвилин. Що першим спаде на думку? Школярі проявили креативність та унікальність бачення. Звичайна літера перетворювалася на пісочний годинник, хвилі, лебедя, праску… Така вправа допомагає виявити рівень творчості особистості та її світосприйняття.

Побудувати найвищу надійну вежу, використовуючи папір й не вимовляючи жодного слова, – саме таким було друге завдання, що чекало на учнів. Творчу вправу для школярів провела викладач Інституту Ярослава Шкурко – тренер-практик, яка знається на вправах та іграх, що сприяють створенню командного духу та бажанню співпрацювати. Учасники гри мали 15 хвилин на те, щоб зрозуміти одне одного та почати  діяти. Обидві команди зазнавали невдач – побудовані вежі падали. Але жодна з команд не опустила руки й розпочала будівництво від самого початку. У результаті командної роботи всі учасники показали високі результати.

Лекція викладача ІПП Михайла Іоффе про невербальні комунікації показала учням, на прикладі їхнього тіла, як багато можна дізнатися про співрозмовника за допомогою кінетики, проксеміки та фізіогноміки. «Навіть коли нам здається, що ми цілком контролюємо власне тіло, воно реагує на інформацію і показує те, про що ми не здогадуємось», – зауважив лектор.

Приємним завершенням навчального дня став майстер-клас із приготування піци. Оксана Крупко розповіла школярам як зробити тонке тісто, які інгредієнти використовувати, як відправити саморобну піцу в піч, щоб не пошкодити її структуру. Учні з задоволенням поринули у світ кулінарії й отримали новий досвід.

Школярі проявили зацікавленість і деякі з них висловили бажання повернутися до стін Інституту у ролі волонтерів. ІПП у свою чергу із нетерпінням чекає на гостей, адже працювати з такою зацікавленою, працьовитою аудиторією – справжнє задоволення!

ІПП ЗУСТРІЧ ПІД ЧАС СНІДАНКУ З YBC, фото
ІПП ЗУСТРІЧ ПІД ЧАС СНІДАНКУ З YBC, фото-1

ЗУСТРІЧ ПІД ЧАС СНІДАНКУ З YBC

10 грудня 2019 року Інститут психології і підприємництва знову зустрівся з представниками Young Business Club. Цього разу зустріч проходила у незвичній атмосфері – під час сніданку в City-Zen Cafe, де викладач Інституту Ярослава Шкурко говорила присутнім про що “розповідає” аватар кандидата на роботу в соціальній мережі.

Лектор зупинилася на наступних моментах: по-перше, як по зображенню на сторінці кандидата визначити його особистісні якості; по-друге, що саме може показати, наскільки кандидат конфліктний та стресостійкий; по-третє, якщо людина часто оновлює свою сторінку, додає нові фото й пости, чи можна вважати її комунікабельною.

Ярослава розповіла теоретичну частину, зупинилася на визначенні психічного розладу «селфітіс» та акцентувала увагу на тому, що може означати те або інше зображення на аватарі.

В ході другої частини зустрічі учасники YBC, разом зі студентами Інституту психології і підприємництва, HR-партнерами компанії 3S Марією Фурман та Юлією Сирцевою, відпрацьовували отриманні знання на практиці. HR-ри демонстрували присутнім фото кандидата в резюме та з його сторінки у соціальній мережі. Слухачі змогли відповісти на питання «Чи взяли б вони на роботу такого працівника?», аналізуючи лише фото кандидата.

Всіх присутніх дуже зацікавила дана тема й вони із великим задоволенням продовжать звертати увагу на зображення, які ставлять кандидати у різних месенджерах або соціальних мережах.

Більш глибоко ознайомитися з цією темою студенти Інституту психології і підприємництва зможуть на п’ятому модулі під час вивчення дисципліни «Психологія соціальних мереж».

ІПП ФАКУЛЬТАТИВИ ТРЕТЬОГО МОДУЛЮ: ЧОГО НАВЧАЛИСЯ СТУДЕНТИ ІПП?, фото
ІПП ФАКУЛЬТАТИВИ ТРЕТЬОГО МОДУЛЮ: ЧОГО НАВЧАЛИСЯ СТУДЕНТИ ІПП?, фото-1
ІПП ФАКУЛЬТАТИВИ ТРЕТЬОГО МОДУЛЮ: ЧОГО НАВЧАЛИСЯ СТУДЕНТИ ІПП?, фото-2

ФАКУЛЬТАТИВИ ТРЕТЬОГО МОДУЛЮ: ЧОГО НАВЧАЛИСЯ СТУДЕНТИ ІПП?

Факультативи – традиційна частина навчального процесу в Інституті психології і підприємництва. Факультативні заняття передбачають поглиблене вивчення деяких навчальних предметів і спрямовані на розширення науково-теоретичних знань і практичних умінь студентів ІПП.

Під час третього модулю слухачі Інституту мали змогу прийняти учать у двох факультативах, один із яких був присвячений синемалогії за фільмом «Дім Версаче», а другий – перегляду лекції професора Антоніо Менегетті «Види карми».

Синемалогія за кінострічкою «Дім Версаче» дала учасникам можливість проаналізувати як саме стиль діади, освоєний у дитинстві, впливає на створення великих бізнес-імперій, а також простежити шлях знаменитого Будинку моди Версаче не лише за фільмом, але й поринути у його реальну історію, проаналізувати передумови його розквіту та результати втрати колишньої слави.

«Ми постійно відчуваємо на собі наслідок встановлених нами причин і є причиною наслідків, які ми породжуємо»

(с) А. Менегетті

Факультатив за відеолекцією професора Антоніо Менегетті «Види карми» був присвячений кармі, як наслідку помилкових дій і тому, як кожен вибір обумовлює наступний і позначається на цілому. Учасники розглянули чотири типи карми та детально їх проаналізували.

ІПП ТРЕТІЙ МОДУЛЬ: ЩО ПІЗНАВАЛИ ПЕРШОКУРСНИКИ?, фото
ІПП ТРЕТІЙ МОДУЛЬ: ЩО ПІЗНАВАЛИ ПЕРШОКУРСНИКИ?, фото-1
ІПП ТРЕТІЙ МОДУЛЬ: ЩО ПІЗНАВАЛИ ПЕРШОКУРСНИКИ?, фото-2
ІПП ТРЕТІЙ МОДУЛЬ: ЩО ПІЗНАВАЛИ ПЕРШОКУРСНИКИ?, фото-3
ІПП ТРЕТІЙ МОДУЛЬ: ЩО ПІЗНАВАЛИ ПЕРШОКУРСНИКИ?, фото-4
ІПП ТРЕТІЙ МОДУЛЬ: ЩО ПІЗНАВАЛИ ПЕРШОКУРСНИКИ?, фото-5
ІПП ТРЕТІЙ МОДУЛЬ: ЩО ПІЗНАВАЛИ ПЕРШОКУРСНИКИ?, фото-6

ТРЕТІЙ МОДУЛЬ: ЩО ПІЗНАВАЛИ ПЕРШОКУРСНИКИ?

З 28 листопада по 1 грудня 2019 року студенти першого курсу за програмою Mini MBA «Психологія бізнесу» відвідали третій модуль у новому навчальному році.

Навчальний процес традиційно розпочався у четвер. Першокурсники поринули у світ психології, розглянули поняття «біхевіоризму», «психоаналізу» та «когнітивної психології» разом із Вікторією Виноградовою. Дисципліна «Загальна психологія» відкрила для студентів можливість дізнатися про 16 типів поведінки, теорію соціального вчення Дж. Роттера, «техніки існування». У рамках теми студенти опрацювали тести Герцберга та локус контролю, які дали практичні навички з психології.

П’ятниця була присвячена лекції «Секрети написання есе». Разом із лекторами Анастасією Колот та Оленою Тарасовою студенти розглянули основні вимоги до написання есе, особливості жанру, типи та класифікації. Значну увагу лектори-практики приділили аналізу написаних студентами есе, разом відпрацювали деталі й основні помилки, дали поради як покращити писемну майстерність і розповіли де шукати натхнення.

На наступний модуль студенти напишуть вже конкурсе есе, а переможець і автор найкращої роботи отримає приз.

Піраміда навчання, техніки інтерв’ю, виявлення ознак дезінформації – усе це вивчали студенти в ході суботньої дисципліни «Менеджмент персоналу». У рамках теми викладач Ярослава Шкурко ознайомила студентів з найефективнішими формами питань для потенційного кандидата, пояснила відмінність між відсікаючим, проективним, ситуаційним та поведінковим інтерв’ю. Лектор акцентувала увагу на тому, що володіння інструментами оцінки та вміння правильно ставити питання – шлях до успіху у будь-якій компанії. Студенти мали змогу на практиці перевірити ефективність технік інтерв’ю та виявити ознаки дезінформації.

Заключну дисципліну третього модулю з дисципліни «Основи онтопсихології» провела у неділю Олена Бабіна. У ході лекції «Онтопсихологічна теорія особистості» лектор розкрила ряд понять та акцентувала увагу на відмінності онтопсихологічного підходу до бізнес-консалтингу по відношенню до того підходу, який наразі застосовується у менеджменті.

Традиційно студенти відвідали факультативи, про які докладніше ви дізнаєтеся у наступних матеріалах.

Пізнавайте та навчайтеся із задоволенням!