Інститут психології і підприємництва забезпечує якість освітнього процесу відповідно до національних стандартів вищої освіти та принципів Європейського простору вищої освіти (ESG). Ми системно вдосконалюємо освітні програми, оцінюємо результативність навчання та підтримуємо культуру постійного розвитку всіх учасників освітнього процесу.
Наша модель якості ґрунтується на відкритості, доказовості та залученні студентів, викладачів, роботодавців і партнерів до формування освітньої політики ІПП. У розділі зібрані ключові інструменти та результати, які дозволяють забезпечувати прозорість і високу ефективність навчання.
Регулярні опитування студентів щодо змісту курсів, методів викладання та організації навчального процесу
Аналітичні звіти про рівень навчальних досягнень, відповідність програм стандартам та ефективність впроваджених змін.
Результат моніторингу якості освіти станом на червень 2025 року
Результат моніторингу якості освіти станом на травень 2024 року
Результат моніторингу якості освіти станом на квітень 2023 року
Результат моніторингу якості освіти станом на квітень 2022 року
Система оцінювання професійної діяльності викладачів, що враховує викладання, наукову активність, підвищення кваліфікації та роботу зі студентами.
Показники успішності студентів, динаміка навчальних результатів та аналіз компетенцій, сформованих у процесі навчання.
станом на 15.06.2024
станом на 15.06.2024
станом на 15.06.2024
станом на 05.02.2024
станом на 05.02.2024
станом на 05.02.2024
станом на 15.06.2023
станом на 15.06.2023
станом на 04.04.2023
станом на 04.04.2023
станом на 20.06.2022
станом на 01.02.2022
Залучення роботодавців, партнерів, випускників та зовнішніх експертів до оцінювання актуальності та практичності освітніх програм.
кандидат педагогічних наук, доцент
кандидат економічних наук, доцент