ПРИЙМАЛЬНА КОМІСІЯ: +38 (067) 519-75-77
Анонс наших заходів
Як трансформувати бізнес для виживання під час кризи
Співзасновник і викладач Інституту психології і підприємництва Костянтин Круглов у своєму авторському блозі розповів про те, як трансформувати бізнес для виживання під час кризи, про підприємницький гуманізм та про вищу цінність — життя людини й реалізацію потенціалу її розуму. Читайте колонку на Українському Бізнес Ресурсі за посиланням.
Пандемія змінила світ бізнесу назавжди. А коронавірус може стати тим інструментом, який спочатку змусив підприємців адаптуватися, а незабаром і, руйнуючи теперішню економічну систему, створювати нову модель капіталізму.
Для кожної людини зростання і рух вперед – особиста історія. Банкір сильний в аналітиці, HR – в підборі персоналу, підприємець – в сміливості. Відомий латинський вислів Sapere aude Іммануїл Кант перевів як: “Май мужність використовувати свій власний розум”. Іншими словами, німецький філософ стверджує, що успіх на боці того, хто, займаючись своєю справою, використовує весь свій внутрішній потенціал.
Традиційно в нашій країні реалізація громадського обов’язку багатьох корпорацій спрямована на надання соціальної допомоги, створення лікарень та церков, але не на розвиток людського капіталу. Однак саме це сьогодні є першочерговим завданням кожного бізнесу. Адже всі підприємства тримаються на людях, які відчувають в цьому критичну необхідність.
Підприємницький гуманізм епохи Відродження
Інвестиції в людський капітал не один раз виводили світ із кризи. Наприклад, народжений у Флоренції класичний гуманізм був важливим компонентом епохи Відродження. Ставши цілісною системою поглядів, гуманізм змінив перебіг суспільної думки не тільки в Італії, а згодом і в Іспанії, Німеччині, Франції, інших країнах.
Флорентійська династія Медічі, найбільш відома як інвестори в розвиток людського потенціалу епохи Відродження, протегувала видатним художникам, архітекторам, серед яких Боттічеллі, Леонардо да Вінчі, Рафаель, Тиціан, Мікеланджело і багатьом іншим. Інвестувавши в розвиток потенціалу діячів мистецтва, жодне з поколінь династії гуманістів не заробляло на них, в кінцевому підсумку, зробивши їх неоціненною спадщиною Флоренції та всього світу.
Вкладаючи в людей мистецтва, династія Медічі дала поштовх справжньому перевороту в культурі й світогляді людей того часу. Розкривши поняття гуманізму, як світогляду соціальної відповідальності, в якому головною цінністю є людина.
Гуманізм в бізнесі сьогодні
Виклики нашого часу, як і на зорі епохи Ренесансу, в корені змінили безліч звичних речей, серед яких психологія оновленого людського світогляду займає чи не перше місце.
У гуманізмі на чільне місце ми ставимо людину і дивимося на все крізь призму головної цінності – людської істоти. Людини, яка здатна постійно вдосконалюватися, розвиваючи кожну зі своїх природних здібностей. Підприємець-гуманіст – той, що у своїх бізнес-рішеннях та інвестиціях керується даним принципом. Прибуток бізнесу тут є наслідком.
Гуманістична філософія інвестицій, спрямована на розвиток лідерського потенціалу, повинна стати основним трендом українського бізнесу.
Що ви отримуєте, якщо інвестуєте в навчання своєї команди?
Створюєте прогресивну команду, освоюєте провідні підходи та практики з різних галузей знань.
Розвиваючи soft і hard skills команди, ви гарантуєте отримання співробітниками надійних, необхідних знань, які є фундаментом компетентної особистості.
Чи отримуєте розвиток у своїх колегах лідерських якостей, формування ефективного командного способу мислення.
Підвищення професійних компетенцій команди дають зростання ефективності в реалізації завдань.
Формуєте новий погляд на звичні речі: отримуєте відмову від застарілих підходів, які не працюють.
З новими професійними знаннями збільшиться швидкість і якість роботи, що, безумовно, позначиться на залученні нових клієнтів.
Навчання забезпечить команду обміном досвідом, поглядами, ідеями з різних сфер в робочому середовищі.
Відправною точкою, що забезпечує успіх бізнесу, є людина
Технічний прогрес зобов’язує кожного керівника модернізувати обладнання, виробництво і робочі процеси. Однак і стрімко розвиваються бізнес-технології, що зобов’язують кожного співробітника компанії йти у ногу з часом.
Коли ми інвестували в створення Інституту психології і підприємництва, прийшло розуміння, що багато власників бізнесу сьогодні розділяють нашу філософію. Віддаючи своїх топів на програми підвищення кваліфікації в ІПП – бізнес отримує стрімкий ріст показників діяльності. Уже третій рік ми працюємо з власниками бізнесу, топменеджерами та спеціалістами українських компаній різних напрямків, які усвідомлюють, що їх бізнес робиться людьми і завдяки тому, що ці люди є цінністю – підприємство зростає, працює краще.
Віддаючи своїх топів на програми підвищення кваліфікації, бізнеси отримують стрімке зростання показників діяльності. В кінцевому підсумку, коли власники і керівники бізнесу інвестують у свою команду, то виходить ситуація, в якій виграють всі – найманий працівник, його керівник, власник бізнесу і врешті-решт економіка держави.
Ми живемо в епоху Нового часу. Технологічний прогрес вже справив значний вплив на цивілізацію. Без сумнівів, за часів перегонів за штучним інтелектом і створенням “ілюзії” щирості і людяності інтерфейсу, головне – не забувати про вищу цінність – життя людини і реалізації потенціалу його розуму. Цивілізація і історія потребують цього розуму, застосованому раціонально і відповідально.
Костянтин Круглов, керуючий партнер міжнародного фінансово-юридичного холдингу Universum Tax & Legal, співзасновник Інституту психології і підприємництва